Collet :) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Heisann! Jeg er 28 år og venter mitt andre barn 13.mars, og er nå 12+1 så da kommer jeg inn hit. Jeg bor på Sørlandet og skal føde på Kr.sand Sykehus, er det mange her inne som er fra sørlandet og skal føde i Kr.sand i mars?! Min graviditet er langt fra rosenrød for jeg har hyperremesis og har vært innlagt 2 ganger (siste kun som dagpasient), har gått ned 4 kg og spiser veldig lite... Drikker en del og får i meg buljong som visstnok er bra iflg. sykehuset, men det smaker jo deretter... Uansett, jeg skal hodle ut, det blir andre og siste barnet vårt og jeg var likedan med datteren min som jeg fikk i 2005 også så... Jeg holder ut...!
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Først: gratulerer med graviditeten Er godt å komme over på 2 trimester. Synd å høre du er så dårlig... Gav det seg litt ut i svangerskapet da du gikk gravid med datteren din? Håper du blir bedre, god bedring og lykke til videre
:*lillefru*:har født*: Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Gratulerer med fullgått 1.trimester & velkommen hit til 2.trimester ) Håper at du får en fin tid her inne & at du føler deg bedre, masse lykke til )
Collet :) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Mellom 20. og 25. uke ble jeg i litt bedre form, og relativt god etter 25. uke, men matlysten ble aldri så voldsom før etter at hun var født. Så det varer lenge.... Går jo alltid å håper på at denne gangen slipper jeg litt billigere unna men.. Begynte på medisiner tidligere og har vært innlagt, samt tidligere 100% sykemld. så forhåpentligvis gjør det saken litt bedre, jeg kjempet litt for lenge sist og det virker bare motsatt på formen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå