Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Har kjøpt sengehimmel til sprinkelsenga, og fant en kjempefin matchende sengekant - men synes den var så tynn. Er det noe poeng i at den er tykk? Altså skikkelig polstret? Har sett så mange rundt om som er skikkelig tykke, som overmadrassen - men er det nødvendig?? Jammen mye rart man må ta stilling til;)
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 hei jeg kjøpte en tynn den var myk så den gjorde ikke jobben sin..jeg leiter etter en somer stiv for de sitter bedre..den jeg har krøller seg så gutten får beina gjennom sprinklane i senga...vet ikke helt forskjell på de men kjenn på senge kianten om den er myk eller stiv..
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Hm, tror den var relativt myk altså... *gruble* Men var relativt kort avstand mellom hver snøring, det la jeg merke til, så kanskje det hjelper? Ikke lett det her! Kan evt. kjøpe den, og prøve den i sengen - funker det ikke får jeg sikkert byttet den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå