Deneb Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg har en baby som ikke vil snu seg, og nå snakker de om at de vil prøve å snu henne. Hvordan foregår dette?
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 min ligger i sete..så her blir d setefødsel.. når en skal snu så får man noe beroligende først,så får man riestoppende middel i form av drypp (hvis jeg ikke sier helt feil,kan være en tablett og)men d er for å få livmoren til å slappe av.. når d har virket en stund så gjør legen et grep som antagelig får ungen til å snu seg..noen ganger er d lett,andre ganger er d vanskeligere..å av og til får de d ikke til har hørt de som sier at d er veldig ubehagelig.,å andre som sier at d var så fort gjordt at d nesten ikke kjennte noe.. så må en ligge til observasjon i 1 eller 2 timer etterpå..overvåkning av babyen blir og gjordt hele tiden.. kanskje noen andre kan forklare litt lettere ,de som har gått gjennom d selv..
Mama B Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg lurer også på det. Særlig etter å ha lest at 50% av babyene snur seg tilbake. Så og så mange havner i hastekeisersnitt pga fosterlyden forandrer seg, og mange får de ikke snudd i hele tatt. Jeg skal nok også til snuing men er Meget skeptist...!
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 jeg fikk snudd babyen i uke 37+1,se eget innlegg på snuing av seteleiebaby,der beskriver jeg hvordan di gjorde det,gikk kjempebra:)er nå i uke 40+6 og mini er fortsatt med hodet ned,så nå venter jeg bare på fødsel:)
Deneb Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg fant ikke innlegget ditt. Er det lenge siden du skrev det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå