Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 tenkte det kunne være greit å ha kjøpt inn èn før man skal pakke sykehusbagen, bare 5 uker igjen til termin - siden jeg føder i oktober er det greit å ha en med lang erm, som er litt varm og god. Liker disse med åpning på magen. Er det noen som har erfaring eller som har kjøpt inn noen som kan anbefales???
Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg har kjøpt noen ammetopper av merket Boobs og syns de virker veldig gode. Kjøpte to i tynn bomull, en med kort arm og en med lang arm. Også kjøpte jeg en litt tykkere en, litt mer sånn college genser aktig. Men de er litt dyre da....kjøpte de på Babyshop ved Ikea ved Sandvika.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 ingen andre som har kjøpt og kan gi meg noen tips?
LadyBlackJack Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 de selger ammetopper på h&m,billig.. de er helt greie,om mulig litt kjedelige,men seriøst,hvor lekker blir nå uansett en ammetopp?
LadyBlackJack Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 sånne med åpning på magen har jeg sett på reflex....
Engelise Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Synes ammetoppene på H&M virker så "stramme"...heh Ser ikke for meg at jeg er like keen på stramme topper rett etter fødselen som jeg er nå..
InaM25 Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Jeg har kjøpt en ammetopp på H&M, syns den virker helt grei. Den er veldig elastisk i stoffet..
ღlille_megღ Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 http://www.mammahuset.no/productview.php?mgid=5
Reiki 73 Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 Jeg fant noen lange skjorter og college jakker på BIKBOK i forskjellige farger, de er såpass lange at en kan bruke tights under uten at valker og hengerumpe synest etter fødselen haha!! Å de er ok å bruke videre også.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #14 Skrevet 28. august 2008 http://www.mammahuset.no/productview.php?page=4&mgid=5&gid=101 de her var knall fine og stilige, synes jeg - er det slik at de har åpning under brystet (står ikke noe om det) ser jo slik ut, men er det noen som vet det??? Dumt å bestille. Står jo at de er som vanlige gensere....
ღlille_megღ Skrevet 29. august 2008 #15 Skrevet 29. august 2008 Du kan ta å ringe til dem, eller sende en mail. tlf nr og mail adr står på siden demmes under kontakt oss
Gjest Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 dytter litt jeg, kanskje noen som har noen forslag nå? Jeg har sett hos H&M, Cubus, Reflex, Lindex og ingen av de har, ikke der jeg bor iallefall, sukk. Liker ikke å bestille på nettet heller, for de få gangen jeg har gjort det så er genserene enten for tranger i ermene, for korte på ermene eller fasongen ikke er som man tror - også må man returnere og styr.
Gjest Skrevet 21. september 2008 #19 Skrevet 21. september 2008 tror jammen jeg bestiller fra mammahuset.no jeg - for disse var fine står følgende: På alle modellene så ligger tøyet dobbelt over bysten med en åpning på undersiden. Du kommer lett til brystet, selv med et urolig barn på armen, og du slipper å eksponere deg og få unødvendige blikk. http://www.mammahuset.no/productview.php?page=4&mgid=5&gid=101
meg & to små vampyrer Skrevet 21. september 2008 #20 Skrevet 21. september 2008 De fra boob er veldig praktiske og det fungerer sånn som du sier, det er dobbelt tøy over puppene og man bretter opp det ene laget slik at babyen kun får litt brystvortetak. Om du skjønner. Gode er de å ha på også og de holder formen.
Gjest Skrevet 21. september 2008 #21 Skrevet 21. september 2008 meg & lille vampyr -så bra, for nå har jeg bestilt meg to stk ;o) fra mammahuset de ser iallefall kjempefine ut, så da får jeg prøve Godt å høre at de holder formen, det likte jeg (mange som krymper eller forandrer fasong over tid) - de kostet en del, men er vel verdt pengene sine da, hvis de er GODE ;o)
pusekvinne Skrevet 21. september 2008 #22 Skrevet 21. september 2008 Hei! Jeg har kjøpt en knallrosa fin ammegenser på Polarn o Pyret i Bergen! Den har glidelås under brystene og knyting i livet. Knallfornøyd ned den. Så har jeg noen enkle sorte fra HM også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå