Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hva merket dere som første tegn på at dere var gravid? Jeg pleier å få menstruasjon 25.-26. hver mnd, men har ikke fått noe enda. Det pleier å være ganske presist, men jeg vet at det kan komme noe uregelmessig. Jeg går ikke på p-piller, eller noen annen prevansjon, men vi "Hopper-av" i svingen.. (Vet dette ikke er helt trygt, og er ikke det jeg vil ha svar på nå). Når vi hadde sex de to siste gangene fikk jeg skikkelig vondt nederst i magen, som ett stikk.. Dette har jeg aldri opplevd før.. Så begynte jeg å få mens-smerter for 3 dager siden, men ingen mens har kommet. Det har gitt seg med smertene, men jeg har kjempeømme bryster og en voldsom matlyst! :-O Jeg pleier aldri å bli sååå fysen på ting rundt menstruasjon og heller ikke sååå ømme bryster, men vet at også dette er typiske tegn på den ene uka i mnd.. Er det noen mulighet for at jeg er blitt gravid? Hva kjente dere som første tegnene?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Høres lovende ut:) Men det er mange som har blitt overrasket av negative tester når de har vært helt sikker på at de var gravide, så du vet hva du må gjøre, ikke sant??
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Hehe... Skummelt og lovende.. Vi har egentlig ikke planlagt barn enda, og har ingen fra før av, men vi har valgt å droppe prevangsjon fordi det har fungert dårlig for oss med tanke på mine hormoner og sånn, men samtidig er vi ikke redde for å bli gravid. Vi ønsker begge barn osv. når tiden er den rette.. Hva jeg må gjøre? hehe.. Har bare ikke bestemt meg for om jeg skal gjøre det nå, eller vente noen dager å se om uken min plutselig dukker opp.. Hehe... Noen som har merket noe annet eller lignende i første tiden av graviditeten?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Mine tegn var: Mensmurringer Svært ømme bryster Usedvanlig god luktesans Trøtthet
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Hmm.. jeg er alltid en trøtting jeg.. Hehe.. veldig glad i å sove kan man kanskje si.. ;-) Hmm.. En test er vell kanskje det beste nå, men klarer jeg å vente å se om det dukker opp noe menstruasjon før tro?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Kan godt være du er gravid, men kan jo også være mensen er for sen av andre grunner, og du er jo ikke så mye på overtid enda. Og som du sier, mye av dette er også tegn på mens som kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå