TulleMor09&11 Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Eg er så ekstremt svimmel, har lavt blodtrykk men har bra blodverdier. Men er kan ikkje drive med ting over tid før det svartner heilt for meg å pulsen øker. Etter eg har dusja så må eg ligga på badegolvet ei go stund før eg klarer å bevege meg. Bruker ikkje varmt vatn i dusjen for eg har hete tokter nåk som det er. Har vert sykemeldt i 5 uker nå, håper eg kan få bejynna ijenn snart, er jo bare 16 uker påveg. Noen som har noen råd???
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Ååå jeg føler så med deg. Jeg er sykt svimmel selv og har veldig lavt blodtrykk. Man må ta hensyn hele tiden. Sette seg ned så ofte man kan. Midt i et bryllup måtte jeg legge meg ned på gulvet med beina opp på en stol for å ikke besvime, så litt dumt ut kan du tenke deg:) Men ligg så ofte du kan med beina opp. Det hjelper å få blod i hodet. Og jeg har satt inn en krakk i dusjen så jeg kan sitte når jeg dusjer. Det har vært flere nestenulykker på badegulvet før, og det vil jeg ikke ha noe av nå, og det hjelper å sitte, tro meg. Og spis salt, jeg har alltid saltpastiller med meg hvoren jeg går og salter maten litt ekstra. Håper noe av dette kan hjelpe deg og at du snart blir bedre. Lykke til:)
Ellebettemor Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Les innlegget mitt i novemberforum- Ble hentet av ambulanse forrige tirsdag da jeg ikke kunne bevege meg uten at hele verden gikk rundt -og bare kastet opp. Heldigvis har barnet det bra- Det er meg det er noe galt med.
fikk3flottesønner Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Høres ille ut? hvor lavt BT har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå