Gå til innhold

avent brystpumpe, 30%

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Apotek 1. Manuell pumpe da, bare 385 kr:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ har kjøpt :-) Hihi..bli vittig å prøv den.. Trur mannen i huset glede sæ :-D

Skrevet

haha, jeg vurderte å prøve den og fr hun kommer faktisk, men, jeg ville følt meg lite lur;) hehe

Men kommer nok t å prøve den etterhvert ja.. er 43 dager igjen og er lite kreativ, hahah:D

Dem hdde også 30% på masse aent på apoteket også forrestn, både fra avent, og salver, kremer, og så self. div. kampanjer bla på oliven bodylotiondiv andre olivenprod.) osv...

Skrevet

Hehe.. tror ikke den blir prøvd før etter fødselen her nei..:-)

Skrevet

Jeg va å handla masse stæsj på reflex og nevnte at apotek 1 hadde rabatt og da fikk jeg den til samme pris hos dem. De hadde visst prisgaranti, så de skulle være like billig :)

Skrevet

vet vel ikke hvor lenge apotek 1 skulle ha denne kampanjen?

Skrevet

Hun snakket om ut denne uken...:)

Skrevet

Jeg har kjøpt slike oppbevaringsglass for morsmelk/barnemat fra Avent, også 30 %:) De virker så kjekke, er til å fryse. Husker at jeg savnet dette sist jeg ammet. Den pumpa kjøpte jeg den gangen, men fikk det ikke til...Endet alltid opp med å håndmelke, Men det er sikkert en god pumpe, jeg er nok litt klønete:)

Skrevet

Ikke lurt å begynne å pumpe før fødselen!

Kolostrumen er den første melka og den trenger den nyfødte sårt før melka setter igang etter fødselen. Så ikke driv og skvis ut kolostrumen.

Skrevet

tror jeg venter med å kjøpe inn til jeg ser at jeg klarer å amme, synes det er så mange som ikke får til dette med amming for tiden

Skrevet

Sitter med reklame bladet fra apotek 1 ... kampanjen varer fra 15 aug. til 14. sept!

Skrevet

Takk for tips! Skal kjøpes inn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...