Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke kjent som verdensmester i shopping... I går klarte jeg allikevel å handle temmelig mye. Det har åpnet et nytt senter rett borti svingen her og butikkene hadde masse på salg. Ingenting til meg denne gangen, men når kontoen blir litt fullere skal jeg unne meg en tur til. I går fant jeg masse fint til minstesnupp som ikke var rosa. Rødt og lilla er fint! Exit (eller Name It som det visst heter nå) hadde masse som mamma falt for. Fire bukser, fem bodyer, to tunikaer, regndress og ytterjakke og så vippet jeg bare så vidt tusen kroner. Det blir jeg blid av :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså... jeg har svart på denne, bare inne på en feil tråd... eller en annen trpåd heter det vel.....

jeg har også shoppet, men det ble dyrt... :-)

hurra for nytt kjøpesenter! enda et yndlingssted å henge ;-)

Skrevet

Jeg er ikke noe flink til å shoppe. Og her som jeg bor savner jeg et senter med gode tilbud...... :-)

Og nå vet jeg at både mellomfrøken og storebror trenger nytt regntøy og vanntette sko og minsten trenger nok ytterjakke og både det ene og det andre. Tipper at jeg kommer til å tippe over både en og to og tre tusinger før jeg har fått det i hus....

Jeg får vel være blid likevel, - må bare vente et par dager til på påfyll på kontoen.

Skrevet

Men så gøy med shopping, da :-) Masse for pengene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...