BabyBlue Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 I dag ringte de fra jobben jeg har søkt på, og sa jeg fikk den. Like før de ringte tok jeg min andre test for den jeg tok i går var så uklar, å den viser at jeg skal bli mamma igjen Nå er jeg ganske lykkelig Og jeg gleder meg til å være her inne igjen
Underveis --> Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Gratulerer! og GRATULERER! Deilig når alt liksom faller på plass :-D
BabyBlue Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Ja det er helt sikkert Lurer litt på hvordan det går med jobben da, jeg har jo prøvetid, håper jeg ikke står uten jobb om 3mnd. men jeg har ikke lov til å tenke sånn i dag
Gulljnta Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Åhh når jeg leste overskrifta di fikk jeg liksom tilbake den følelsen av å se den positive testen! Litt klump i halsen, men guuuud så herliiiiig :) Gratulerer så mye!! Og masse lykke til i svangerskapet
Lykke X 4 Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Gratulere så masse med både baby i magen og ny jobb! Og masse lykke til videre Idag må du feire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå