Førstegangsmamma!! :) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hvilken brystpumpe er god/best?? Evt pris og hvor får jeg kjøpt det??
corleone Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Tror jeg hadde ventet med innkjøp der til etter fødselen til du kan se an behovet Kommer du til å trenge å pumpe mye, hadde jeg gått for en elektrisk pumpe, f.eks. Medela. Kommer du til å pumpe lite og bare av og til, er en manuell grei nok, f.eks. Avent. Begge fåes kjøpt på apoteket, den elektriske betalte jeg 1200+ for i 2006, den manuelle koster rundt 5-600.
Sølvi77 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Enig med Corleone; vent med å kjøpe brystpumpe til du ser du har behov for det! Jeg kjøpte Aventi og er veldig fornøyd med den, fikk den på tilbud til kr 1000. Men det finnes en gul billig utgave 400kr-500kr; den suger litt hardere, men er veldig god. Har lånt den av en veninne. Som sagt sugde den litt hardere, men det gikk jo mye kjappere! Hadde nok valgt denne om jeg skulle kjøpt på ny. Hun kjøpte sin på Apotek.
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 du burde vente til etterpå som deandre skriver.og det går jo ann og låne på helsestasjonen ihvertfall her da.gjorde jeg med begge to.lånte med siste og da fikk jeg ikkebrukt den ei gang,så det er jo ikkealltid man trenger det nei:)
Fullt hus :) Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 jeg har avent eletrisk pumpe.. Den var genial.. Kan selv bestemme takt og hvor hardt den skal pumpe. Kan også bruke den som manuell pumpe Blir å bruke den denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå