Maud Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Her jobbes det for tiden med å etablere rutiner og få orden på hele flokken... Om en måned og bittelitt skal jeg tilbake til jobb (snufs...) og om ytterligere tre måneder skal vi jobbe begge to. Nå har jeg laget middagsmenyer for fire uker fremover og ikke identisk meny to dager. Ikke verst, eller hva? Jeg har ennå ikke bladd i de noen og hundre kokebøkene, så dette lover bra. Kanskje ikke forskjellig mat hver eneste dag i året, men mer variert enn hvis jeg tenker først når jeg kommer til butikken ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 I går var dagen da jeg handlet både til meg selv og ungene, men jeg vippet visst både den ene og den andre lappen :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 hahahahaha... dette skulle jo landet på shoppingtråden din :-) men her jobber fingrene fortere enn hodet :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg er imponert over listekulturen og ordenssansen som florerer her inne.... dæ sku ha vøri mej....
frøydis m/ 4 Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Middagsliste er tingen, både for å få litt variasjon i kosten og ikke minst for å klare å handle inn lure varer. Tror faktisk det rent økonomisk er litt lurt også, for kanskje man klarer å handle inn til flere dager av gangen og ikke trenger å svippe innom butikken daglig. Da havner det ihvertfall alltid litt ekstra i min handlevogn :-)
iznogood Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Så flinke dere er alle sammen til å planlegge, da. Jeg har bestemt meg for at http://dinmat.bt.no/ skal være inspirasjon i hele neste måned - og så plukker jeg bare alle fiskerettene :-) Å handle strukturer kommer jeg nok aldri til å få til *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå