Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 blodprøver? underlivsundersøkelse? Invendig ul? :S
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 I første omgang en blodprøve. Denne kan gi svar på verdien av hormonet progesteron i blodet. Neste skritt er evnt å sjekke med innendig ul på eggstokkene for å se om det er modne egg der. En vanlig GU uten UL vil nok ikke så lett gi svar på dette.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg tok mange hormonprøver, og legen sa de var fine. Så da regner jeg med at jeg har eggløsning da?:S får bestille meg noen tester tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Fint. Da er nok alt i orden. Eggløsningstester er sikkert lurt å ha, da er det lettere å prikke inn, hehe. Ellers kan du lete etter symtomer i kroppen din på EL: du får blank utflod som kan "strekkes", nesten som egghvite når du har EL. En del får også stikninger/murringer i magen, spesielt på ene siden under EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå