Monajenten Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg har et SYKT blåmerke på armen, jeg får blåmerker bare noen ser på meg:-s På fredag skal jeg på gallafest og da skal jeg ha på meg en stroppeløs kjole, altså ingen armer:-s Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med blåmerket...det ser ut som om jeg har blitt mishandlet, så jeg kan liksom ikke bare gå sånn. Trenger et genialt råd. Ser litt dumt ut med plaster:-s
PopUp Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Gå i parfymeri og få deg sminke som dekker og sitter! Eller gå i salong og få en til å gjøre det på deg på lørdag (make up-artist etc).....
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Hei! Kan ikke hjelpe deg med å dekke over blåmerket, men vil bare be deg tenke over å ta en tur til legen. Jeg hadde det sånn som deg, masse SINNSYKE blåmerker over alt...var hos legen for noe annet, men ble henvist til sykehuset og lagt inn akutt - mangla blodplater! Ingen farlig sykdom, men kan være skummelt om du skulle slå deg i hodet... Blodplater har som jobb å stoppe blædninger nemlig, og når man mangler de så stopper jo ikke blædningene, derfor man får så lett blåmerker! Vet ikke om det er så ille for deg, men jeg blir fortsatt tett oppfulgt og dette er et år siden nå, så er greit åundersøke kanskje!! HA EN FIN FEST!!
Skravlefruen med huleboer Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Du får kjøpt en salve som reduserer blåmerker på apoteket. Husker ikke hva den heter i farten. Om ikke, anbefaler jeg deg at du tar kontakt med en sminkør eller noe, som kan gi deg noen tips om hvordan man best dekker i forhold til farger o.l. Eventuelt klistrer du på en fake tattis..hihi :-)
Monajenten Skrevet 27. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2008 Tusen takk for tips alle sammen. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur til legen ja, hmmm.. Denne salven, Hirudoid, vil den hjelpe på to dager da? Jeg mener - blåmerket er knall blålilla med mørkerøde streker:-/
Skravlefruen med huleboer Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Vi har den på jobb, og jeg testet den der på ett hefting "de-tror-mannen-min-slår-meg" - blåmerke på underarmen. Jeg smurte kun på en gang, og syntes kanskje den hadde noe effekt. Blåmerket bleknet litt, og gikk fortere over til gul/grønt! Det er jo verdt å forsøke, om ikke den er for dyr! :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Det skal visst hjelpe å ha på hel havre under en fuktig klut eller lignende og bandasjere over natten... En kamarat av meg fikk det tipset av en asiater som driver med kampsport.. Han sa det var det de gjorde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå