Gå til innhold

Emmaljunga???


arian

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh..har du bestilt den ja!! Vi hadde sånn lyst på den, men vi syntes den ble litt "for fin" faktisk :) hadde lyst på den i crem-fargen!

Vi har netopp fått edge duo vogna, og er veldig fornøyd med den. Vi får jo et høstbarn såda er det greit med ei vogn med god plass. Den kunne gjerne vært litt lettere, men det er var ikke avgjørende for oss. Viktigst at barnet har god plass og at det er plass til skinnposen:) kan også bruke vogna til hun er 3-4 år..

Så jeg tror nok du blir veldig fornøyd med vognvalget. Må si jeg er litt sjalu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg aner jo ikke hvor du bor, men de har den i Mor og barn-butikkene på Lillehammer og Gjøvik. Er det ikke rart hvordan man bare MÅ ha den man bestemmer seg for først?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at mondial vognen skal være bra.. Har ei venninne som er kjempefornøyd med den.. Venter selv på city crossen i black croc.. Angående det med at man bare må ha det man bestemmer seg for først må jeg si meg enig...

Jeg klarer nemlig ikke å glemme stelleveska jeg som hang på utstillingsvogna på butikken.. En fleurville veske til 1700kr.. Svindyrt for ei stelleveske...! men klarer ikke å få den ut av hodet, å finner ingen andre.. Så spørs om jeg må grave dypt i lommeboka å bare fleske til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå...den har jeg i creme farge, den er bare sååååå lekker! Er bare knall fornøyd med den, har bare trilla den her hjemme, men den er veldig behagelig å trille. Jeg får masse skryt for den og er mega stolt. Hehe.. Jeg venter på stelleveska jeg har kjøpt til den, valgte den eksklusive i samme farge. Hvilken farge har du kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt alt i crem farget også:)

så bra at du er fornøyd....tusen takk for fine svar jenter....da får jeg bare håpe vognen kommer før babyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...