Gå til innhold

flere med pustevansker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så problemer med å puste ordentlig, spesielt når jeg ligger..samme åssen jeg ligger, ingen stilling som er bedre enn andre...

noen som har opplevd det samme, som kanskje har tips?

nevnte det for legen min, men han sa bare at det var normalt, og at det ville gå over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre ingen tips å gi deg, men jeg kan trøste deg med at jeg har det helt likt. Blir fort annpusten og skikkelig pustevansker på jeg ligger på ryggen. Sånn jeg klarere å sovne er en pute under magen og ligger så mye på siden som jeg klarere. Det blir litt bedre da, spesielt på høyresiden...

Ellers har jeg også fått beskjed om at dette er normalt...

Skrevet

samme her. Peser som en hval bare jeg snur meg i senga. Ligger jeg på ryggen føles det som om jeg blir kvalt. Bruker da minst to puter under hode i sofaen. I senga ligger jeg kun på sidene med masse puter. Når hode fester seg synker magen og da blir det visst lettere å puste igjen. Livmoren er visst på det høyeste frem til ca uke 37, varierer sikkert veldig fra person til person men. Jeg trøster meg med at om jeg føler den teorien så er det bare 2,5 uker igjen, som en pesende hval.

Det at det føles bedre å ligge på en side har nok noe med at frigjør luftveiene. Jeg må si at den beste stillingen nå for tiden er faktisk stabilt sideleie.

Skrevet

åh vet akkurat hvordan du har det ,selv har jeg astma og fått bruke lite medisiner .

hatt sånn puste besvær lenge selv ..men nå da jeg er i uke 34 merker jeg iingenting ...så du kan glede deg ....det går nemlig over =))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...