Gå til innhold

e så lei av å vente på fødselen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått 4 dager over termin dato og er kjemmmmpe frustrert over at ingenting sjer...

Har prøvd alt fra langeturer , sex , akupunktur , bringebærdlad te og kapsler og ellers det meste av kjerring råd..

Ringte en soneterapaut nå fikk time kl 14 hun sa at d kunne sette fart i sakene.... Hm ja ja. lar ingen tin være u prøvd...

Er det flere på overtid her som begynner og bli leie.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner å bli lei. Har en uke til termin så har ikke lov å bli lei ennå men er det likevel.....

Skrevet

jeg er lei, men det er fordi jeg vil så gjerne se babyen min og den er jo så godt som ferdig sia det jo kun er 4 daga til termin.

Skrevet

er 7 dager over termin og er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå lei.

håper babyene kommer snart!

Skrevet

jeg er også 4 dager over termin og her skjer ikke annet enn at jeg har masse vonde kynnere om natten,som går over om morgenen...ALLE maser om når jeg skal føde osv,di mener det sikkert godt,men jeg klikker snart av alle mld og tlf,så nå er tlf på lydlaus....di er jo så leie av å vente,HALLO,hva er jeg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...