To små, med øyne blå :-) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 kjønnsvorter av alle ting. Jeg fikk det mens jeg gikk gravid og nå lurer jeg fælt på hvordan man får fjernet disse igjen? Går de bort av seg selv etter en stund eller må man fjerne de hos lege? Og smitter de til hender og munn ved sex? Syns dette rett og slett er litt flaut. Føler meg liksom litt møkkete, men jeg kan jo ikke noe for at de plutselig dukket opp. Samboer har også fått de... Noen som har vært like "heldige" som oss og hatt slike?
FrøkenSprøken Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Eh... Kjønnsvorter er jo en smittsom kjønnssykdom da. Har du og mannen din vært sammen lenge, eller? Jeg vet ikke hvor lang tid det kan ta etter at man har blitt smittet før det bryter ut, men vil tro at det ikke kan ta så veldig mange mnd... Er det en mulighet for at han kunne ha vært utro? Eller at en av dere har hatt det tidligere uten å merke det? Ei venninne av meg fikk slike av eksen sin, og hun har dratt på sykehuset for å fryse de bort med jevne mellomrom. Er visst veldig vondt å ha den faenskapen der... Lykke til!
To små, med øyne blå :-) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg visste det spm kom, hehe. Man kan jo aldri være 100% sikker på at den andre ikke har vært utro, men jeg håper og tror at det ikke er tilfelle. Jeg leste litt om det og snakket med jordmor på føden om det og man kan få kjønnsvorter ved celleforandringer eller når det er spesielt mye fukt nedentil, som feks ved et svangerskap. Jeg slet veldig med mye utflod, så jeg velger og tro at det kommer av det. Har ingen grunn til å tro at han har vært utro og vet at jeg ikke har vært det. Vi har vært sammen i snart 5 år. Det v ar forresten jeg som fikk de først...
tante grusom master of law Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Kjønnsvortevirus kan ligge latent i kroppen veldig lenge, og blir ofte utløst av en graviditet. Du kan ha blitt smittet for 10 år siden, så det er nok ingen fare for utroskap:)
To små, med øyne blå :-) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Det var betryggende =) Men hvordan blir man kvitt de? går de bort av seg selv? Leste at man kunne fryse de bort, men det må jo være vondt. Smitter det til munn og hender?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 joda. Du kan gå til legen og få resept på et middel som du pensler på. Da forsvinner de av og til av seg selv. På mannen min forsvant de. Jeg måtte ta de vekk med laser. Ikke noe probl det heller. MEn de kan komme igjen da. Feks ved nytt svangerskap, så lenge du har viruset i kroppen. * bank i bordet for at jeg slipper unna denne gangen*
To små, med øyne blå :-) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2008 Hmmm, blir man aldri kvitt dette viruset da? Og igjen, smitter det til munn og hender ved sex? dette lurer jeg veldig på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå