Gå til innhold

Jeg er så sinnsykt sjalu!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo jobber sammen flere damer. Orker ikke tanken på at han samarbeider sammen disse kvinnene hver dag..herregud, jeg er sikker på at han ser på dem og tenker at de ser fine ut. Dessuten så han langt etter en kjempe lekker dame her om dagen...drittsekk!! Fy Faen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboeren min jobber også nesten bare med damer.. de mennene som er der er i en ann ende av lokalet. virker jo som om han snakker masse om at vi skal ha barn da men.. han er veldig flørtete av seg å kan bli missfortstått, men jeg vet ikke jeg.. han vet at jeg kan bli mektig sjalu, men akkurat der bryr jeg meg ikke..

han kan også miste pusten av ei dame han ser, men han prøver så godt han kan å ikke gjøre det så jeg merker det visst jeg er der da..

men når en er gravid så er en jo veldig sårbar. jeg kan si sånn som at jeg vil ikke se på det programmet pga de damene ser så utrolig bra ut å jeg føler meg som et troll.

Skrevet

Jeg taklet sjalusien ved å tenke at går mannen min fra meg pga en annen dame så er jammen meg et dumt mannfolk og jeg fortjener bedre. Får noen stikk av sjalusi nå og da, men etter 8 år sammen så vet jeg at jeg er den eneste kvinnen i livet for ham :-) Han er en kjempekjekk mann så han får noen blikk, men han er ingen flørtepus og kladder ikke på andre damer (da hadde han fått høre det). Ellers får han jo lov å se på (andre) pene damer, han har jo øyne i skallen :-D Det har jo jeg også. Men jeg skjønner at det er litt kjipt når han jobber sammen med disse hver dag.... Jeg er jo heldig tross alt som har mann på en veldig mannsdominert arbeidsplass.

Skrevet

å herregud..skjønner dere virkelig ikke at dette her var et køddeinnlegg for å gjøre narr av alle de oversjalu damene som er inne på dette forumet...

Skrevet

Noen av oss her inne ønsker faktisk å være seriøse og gi ærlige råd til folk som trenger det.... Da tenker vi ikke automatisk at alle innlegg er køddeinnlegg.. Håper ikke alle her inne er fulle av f... Da er det ikke mye vits med et anonymforum..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...