Topp 10. Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Slik at den så vidt skimtes? Eller man ser den uten problem uansett vinkel? Snakker om cb... er det helt umulig å se et kryss om den ikke kan være pos.?
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Ta en ny i morgen, så er du sikker=) Min var også veldig svak først, gubben mente jeg innbilte meg ting..hehe..men dagen etterpå var den veldig klar gitt.. (Mistet desverre i uke 5 da, så gleden varte ikke så lenge:() LYKKE TIL=)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 så svak at det nesten så ut som en skygge var den på meg...men strek var det, og etter noen dager var den ikke bare en skygge, men en klar strek ;.) LYKKE TIL!
Topp 10. Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Tok en billig strimmel gtest og el tester... Begge el testene ga pos og billigstrimmel g testen ga også 2 streker (pos), men tør ikke å juble:) Har kjøpt en cb digital... vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen... Ønsker meg selv og alle andre masse,massse,massssse lykke til:)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Å, så stas!! Masse lykke til!! Høres jo veldig lovende ut!! Jeg er faktisk i nesten akkurat samme situasjon selv. Antydet, svaaaaak strek på gravitest i dag tidlig og positiv digital el-test. Men har begynt å blø litt igjen i dag, og føler at mensen kommer.. Derfor klarer jeg ikke være alt for optimistisk. Tar CB digital i morgen hvis ikke mensen kommer.. Tvi, tvi!! (som pappa pleier å si..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå