Gå til innhold

Erfaringer med såkalt skyggestrek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse symptomer og har følt meg gravid denne pp. Blødde litt i forgårs, ingenting i går og litt spotting i dag. Tok en gravitest i dag, 4 dager til IKM (brukte apotekenes gravitest, kjøpt i Danmark, tror ikke den er beregnet på tidlig testing). Veldig usikker på resultatet. Er usikker på om det er en svaaaaak strek, eller en skygge som har dannet seg rett etter det feltet der streken skulle vært. Men den er svaaaaaaakt rosa (prøvde å ta et bilde for å vise, men er så svak at den ikke vises der..)

Noen som har erfaringer med dette? Må vel bare smøre meg med tålmodighet og prøve igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaringer fra begge sider.. En gang var jeg gravid, og en gang ikke.. Så det er ikke så lett å si. Må nok bare vente og se::)) Er symptomene dine konstante forresten eller kommer og går de litt? Der er jeg nemlig..

Skrevet

Det var i grunn det jeg tenkte.. Noen av symptomene mine er konstante, andre varierer. Har vært konstant oppblåst med perioder med mageknip og litt løs mage siste uke. Mensmurringer som kommer og går. Siste 4 dager anfall med kvalme og kraftige hetetokter. Endret matlyst. Har følt at det har vært "noe på gang", men er litt pessimistisk nå siden jeg har blødd litt av og på siste dagene. Føler liksom mensen er på gang... har IKM på søndag, så vet nok mer til da. Når har du IKM?

Skrevet

Har ikke ikm før neste fredag, så jeg er litt tidlig ute... Så spennende da... Krysser fingrene for at det har klaffet for dere:)

Skrevet

Jeg fikk positiv test etter skyggestrek på billigtest:) Tok CB etterpå å den var positiv...:)

Lykke til .... Skal krysse fingrene mine for deg:)

Skrevet

Tusen takk for koselige lykkeønskninger og kryssede fingre:-)) Håpe, håpe.. Masse lykkeønskninger til dere også!!

Skrevet

Jeg testet idag og fikk skygge på cb sin og på billigtester strimmel, fikk jeg to streker, klare men den ene litt svakere enn den andre:) Så jeg håper og håper den er pos!! Håper det for din del også:)

Sitter her med cb digital... men vet ikke om jeg skal ta den nå eller i morgen...

Skrevet

Ta den nå du...hehe. At du ike dør av nysgjerrighet....;-)

Skrevet

Ja gjør det da....jeg hadde helt tilta jeg.........

Skrevet

Gravid her:)

Ønsker deg masse lykke til og at du tester pos straks:)

Skrevet

Ja, skjønner man kan bli utålmodig. Nå har jeg også tatt en digital el-test som er positiv. Men jeg tenker som så at det er mer sannsynlig at CB testen slår ut på morgenurin, så jeg tenker å vente til i morgen. Også siden jeg blør litt i dag, kan jo hende det går gæærnt for min del.. Men lykke til alle mann! Si ifra hvis du tester med CB i dag Meg, mannen, baby og BIM! Spent å høre hvordan det går!! (Men høres veldig lovende ut, altså!!

Skrevet

Gratulerer så masse!! Håper jeg snart kommer etter, og at jeg holder meg der! Hvor lenge hadde dere prøvd denne gangen? Termin? Jeg har termin ca 13.05. hvis jeg er gravid og holder på spira..

Skrevet

Tusen tusen takk:) Håper du kommer etter jeg også:) Vi har ei lita ei på 7 mnd og har ikke gått på prev etter fødsel, men begynte vel å prøve for 7-8 uker siden, men har ikke hatt mens på 15. Og har veldig uregelmessig mens... så viste aldri når jeg skulle teste eller ha sex! Helt ivrige har vi heller ikke vært, fikk ånden over oss en periode:)

er vel kanskje 4 uker på vei?? Håper bare kvalmen holder seg borte denne gangen:)

Skrevet

Da jeg fant ut at jeg var gravid tok jeg en billigtest på morgenurin som jeg virkelig måtte kikke nøye på for å få fram en skyggestrek. Tok en vanlig CB senere på dagen (ikke på morgenu) som viste ett tydelig kryss, og dette var 3-4 dager før IKM. Testet også med to CB digital på kvelden samme dag (hadde litt vanskelig for å tro at jeg var gravid;-) og de lyste GRAVID!

Min erfaring med skyggestrek var positiv, men det beste er nok å bruke CB testene. Jeg sjekket også med billigtester flere dager etter jeg fikk positivt svar, men de ble aldri særlig positive.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...