Gå til innhold

Dyne til baby... og madrass - igjen... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holde de syntetiske dynene fra princess til vinteren også? Syntes liksom den virker litt tynn... Har kjøpt ei, men trenger ei til, lurer liksom litt på hva jeg skal velge! Men gjelder det samme med dyne som med madrass? Får nemmlig arve ei høye dyne som knappt er brukt i 4 mnd av tullas søskenbarn i fjor. Den kan jo vaskes og luftes godt, noen som vet? Dun er desverre utelukket her i familien, da pappan er kjempe allergisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er samme regler for dyne som for madrass. Men jeg skal også antagelig arve ei dyne fra et søskenbarn av barna i str 60x100, har kjøpt vogndyna ny, og den største modellen i str 100x140 (?) skal jeg vaske etter mine egne barn. Vi får baby i desember, så tenkte å vaske dem godt på så varmt det er anbefalt, og så henge de ut og lufte godt, satser på at det går greit.

Skal kjøpe en ny billig madrass til vogge, men skal nok bruke opp igjen madrassen til sprinkelsenga. Jenta vår på 3,5 år fikk den ny, og da kjøpte vi en dyr madrass med noe ull i, mulig vi kjøper en rimelig overmadrass, slik at hun ikke sover rett på den brukte madrassen.

Skrevet

Så lenge den kan vaskes på 60 grader og henges til lufting lenge og vel (og helst så kaldt som mulig) så skal det gå fint å bruke brukte dyner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...