Gå til innhold

hvordan går det med oss i rundt uke 38??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har vi d i uke 38 da??

Til meg begynner det å bli tungt, å jeg begynner å bli utålmodig.

Har litt menssmerter til tider å svie og smerter i korsryggen som noen ganger sprer seg til hoftene, lurer veldig på hva dette er, håpe håper på at det er tegn på at det er tegn på at fødseln ikke er langt unna, men er litt over 2 uker igjenn til termin, så er vel liten sjangs for det:/

Skal på modnings akupunktur på mandag, er veldig spent på hvordan det funker, noen som har prøvd det??

Ellers har jeg begynt å sammle vann i min kropp å det er jo kjempe flott;) får ikke på meg skoa;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvordan går det egentlig med oss?

Jeg er nok like verpeklar som deg, med akkurat 2 uker igjen til termin i dag. Har menssmerter og mye kynnere, men klarer ikke tro at noe skjer før termin. Er liksom så overbevist om at jeg kommer til å gå over tiden!

Har fått beskjed om at hodet har festet seg, ca to uker siden, men det kan visst skje lenge i forveien.

Har vært til modningsakupunktur flere ganger, og det er helt greit. Litt kjedelig å ligge der i 30 min bare. Pass på å be om å få pute bak ryggen, kan bli slitsomt uten så lenge! Jeg har fått et par nåler i hver fot, en på leggen, en i hodet og en i pannen, hvis jeg ikke husker feil. Gjør ikke noe vondt, så det er ikke noe å grue seg til!

Lykke til ihvertfall!!

Skrevet

Hær har formen vært topp siste uka, er 37+6 i dag.

Svangerskapet ellers har vært preget av diare/oppkast fra første dag, bekkenløsning fra uke 11 og sterke kynnere (fra uke 16) som gikk over til tidligrier, ble stoppet i uke 32.

Men altså nå når babyen bare kan komme skjer d ingenting og formen er kanon;-). Mamma sa noe om stille før stormen... Håper hun har rett og babyen kommer snart:-)

Ellers er alt på plass til babyen, må vaske en del i huset, men det skal storesøster på 15,5 år ta seg av. Hun har vært ekstremt god å ha gjennom hele graviditeten, har 2 mindre søsken som hun har passetr på + laget middag og gjort sort sett alt av husarbeid.

Hun reiser til London 9. september, en viss fare for at hun får me seg MYE lommepenger...

Skrevet

11 dager igjen til termin og sååå klar til å føde. Kjenner at kroppen forbereder seg, men føler ikke at det kommer til å skje noe de første dagene nei:( Har vært til vekstkontroll og babyen er bra gjennomsnittlig. Er ca 3200 gram nå og det er bra. Verken for stor eller for liten. Ellers så er blodtrykket på vei opp, og det er ikke noe særlig.klage,klage, ja jeg er absolutt klar for at veslejenta kommer nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...