(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg er så innmari redd for å miste... Vet jo at jeg ikke kan gå rundt å tenke sånn..men det svirrer rundt i hodet mitt hele tiden. Synest disse første ukene/mnd er tunge jeg, de går så sakte.. vil liksom hoppe frem til siste trimester å se at alt gikk bra.. om du skjønner.. er jo så mange som mister så hvorfor skal jeg være et unntak? Føler meg litt småteit som skriver det her nå, men det er jo sånn jeg tenker. Vil ha de tankene BORT!
Underveis --> Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Det er ikke så mange som mister. For de aller, aller fleste går det helt fint! Det er bare det at alle de som mister (virker det som i alle fall) har et stort behov for å lufte tankene sine på forum nettopp som dette. Prosentvis virker det derfor som om "alle" opplever en SA/MA, men dette er helt feil! Sansynligheten rent statistisk for at alt går bra er jo faktisk overveldende! Nei! Nyt kvalmen, trøttheten, de grusomme luktene, depresjonene, hysteriet og raseriet, bekkenløsningen og utfloden! Om ikke lenge sitter du der med verdens vakreste skapning i armene (etter en lang og smertefull fødsel ;-), og siden hjernen er fabelaktig selektiv, så velger de fleste faktisk å gjøre alt dette en gang til!
Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 jeg sleit noe helt vilt med det samme.. var ikke til å snakke med nesten.. jeg kunne ikke gå inn på mange av de linkene her på BIM. de kunne ødelegge hele dagen min. men det er nok bare normalt. før du vet ordet av det så er du halveis.. kanke tro at tiden har gått så vanvittig fort.. jeg telte jo dagene.. var inne på babyverden for å se hver dag at jeg var 1 dag nærmere. var på tidlig UL i uke 12. hadde ikke klart meg uten den tror jeg.. nå er jeg 22+1 på vei å begynner å slappe av
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Helt enig med forrige innlegg! Nyt det, gled deg, og ikke bekymre deg! HUSK: "De største påkjenninger i livet er ikke de store traumene, men frykten for at de skal intreffe"
(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Takk:) Trengte virkelig å høre dette. Takk til dere alle. Er så innmari følsom for tiden å dette er et av mine største mareritt. Det må jo bare gå bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå