Gå til innhold

tror han liker dama til sin bror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å tro at min sambo har lyst på dama til broren sin .Jeg oppdaga at han satt å glana på henne i et bursdag selskap for en tid siden,og var hele tiden gentle mann mot henne fylte på glasset hennes med drikke hele tiden .O g han har jobbet hos dem da han er murer ,å mura peise ,osv. Og da har hun kommet med smørbrød,osv og servert han . O g stadig er han sånn at ,han skal på peke hvor flink ho er.Og nå skal han støpe golv på låven hos dem ,og jeg føler en sterk sjalusi ,er det mulig å være sånn?

Han dreiv å prata med søstra si en dag ,og da klarte han å si navnet hennes til meg,kalte meg rett og slett for Anne. Jeg blei forbanna,kan jo bare være at han skal være grei mot ho ,men jeg takler ho ikke ,+ at hun sakl være så fise fin ,ho har merka at han titter på henne,og hun gjør seg til ovenfor han ,den jævla ........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke noe saklig å si til det. eneste jeg hadde gjort hadde vært å bli fly forbanna.. mildt sagt.

Skrevet

Da hadde jeg blitt sinna. jeg er ikke sjalu av meg, men et sted går grensen. Broren til samboer har og dame, men han stirrer ikke på henne på den måten og slike ting. Hva vis broren merker dette?! Hva skjer da? :o

Skrevet

ja ja, hun er vel søt da vel...han kan vel ikke styre følelsene sine vel..

Skrevet

Jeg har hatt sex med mannen til søstra mi. Sånt kan skje...

Skrevet

men da er det jo lurt å ta opp det eventuelle problemet før det går så langt.

Skrevet

oppførselen sin...han er jo bare grei mot henne og gir henne oppmerksomhet..

Okey, et helt sinnsykt vilt forslag her..kanskje han rett og slett bare er kjempeglad i broren sin og ønsker å vise den jenta broren er sammen med at han setter pris på henne...? Neeei...greie og snille mennesker som er hjelpsomme og oppmerksomme uten å ville ha noe for det..det finnes vel ikke...best at man mistenker det verste i alle situasjoner..

Herregud det er så sykt mye sjalu drittkjerringer her inne altså

Skrevet

typen min er kjempehyggelig med samboeren til broren, men han går ikke over grensa til at jeg kunne vært redd for at det skulle vært noe mellom dem.. han er faktisk hyggelig med henne pga han ser at hun er bra for broren, men jeg tenkte visst det gikk så langt at de skulle kunne gått til sengs. da er det jo lurere å ta det opp visst en er redd for det..

bare hun og samboeren da.. ikke lage noe big deal ut av det..

er ikke noe sykelig sjalu drittkjerring for det om. ;)

Skrevet

hmmm, det høres veldig vondt ut... samtidig har jeg et veldig sterkt forhold til min mann sin bror. Som brødre er de også veldig knyttet. Han forguder niesen sin(min datter). Jeg er også veldig glad i han sine barn. Har passet dem mange ganger. Han har vært i gjennom skilsmisse, jeg og sambo har vært mye sammen med han. han sier ofte at han er glad i meg. Tror det mest er det at han ønsker seg et forhold som er like godt som broren sin og jeg. Håper når han finner seg dame at vi fortsatt kan ha god kontakt alle 4 voksne. Vet situasjon din hi høres veldig anderledes ut, men ville bare få frem at relasjoner kan være sterke selvom det ikke er noe sex/ forelskelse i bildet. Er veldig glad i han og ønsker han det beste. Men tanken på å ha sex med han er like fjern som med broren min. Det er bare helt feil...

Skrevet

Har prøvd å ta det op med han da blir han sur og prater ikke mere til meg den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...