Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Bodyene som er å få kjøpt på cubus er jo helt teite!.Enten er de for babyer som ser ut som en firklosse med en hals på halv meter elller er de laget til feite og korte unger uten hals!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 vis de ikke passer så er du jo bare å gi faen i å kjøpe de
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Drittkjerring. ingen som har bedd deg om å kjøpe de. tror neppe kidd`n bryr seg så meget om de er litt for store...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Syns det varierer så jeg på cubus, enten erbodyene kjempebreie og korte, eller så er de altfor lange, men fortsatt breie da! Merka så stor forsjelle mellom str74 og str.80, bodyene i str74 var for små, skulle over i 80, men de var for store, skulle vært noe midt i mellom der på cubus! Datra mi har foressten brukt en body fra cubus i str80 i et halvt år ca, en ribbestikka en fra peanut, hun starta å bruke den når hun ellers brukte 62, greit den har jo vært holdbar, men tyder jo på at str er litt ville der! Syns H&M sine bodyer passer best jeg da, men det er til mitt barn, sikkert mange som finner mye som passer bra på cubus også, kommer jo helt an på hvordan barnet er bygd!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Bodyene fra cubus? Det er da mange forskjellige typer bodyer å få kjøpt der.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Dette er jo direkte feil. Jeg har et barn som er langt og slankt, faktisk sliter vi med å forhindre at barnet blir for tynt, og bodyene på Cubus er perfekte i forhold til kroppsfasongen til barnet.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 jaha HI Mine barn har blitt meget gode å runde av all MM de har fått og klær generelt fra cubus har jeg kuttet ut fordi jeg må opp 3 størrelser for å få de store nok. De er jo for ekstremt tynne barn syns da jeg. H&M derimot lager klær som passer barna mine. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Jeg gjentar: Bodyene fra cubus? Det er da mange forskjellige typer bodyer å få kjøpt der
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Bodyene fra Cubus er så digre i halsen at det er nesten plass til to barn ned i den!Man må jo investere i et sjerf skal den dekke skuldrer til barnet jo!
Solbollatilmamma Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Firklosse var et nytt ord. Bodyene har passet mine barn, uten at de har vært feite eller korte - sikker på at ikke ditt barn er uproporsjonert hi?
2hærligegutter Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Syntes bodyene fra cubus er supre jeg. har en god og rund plugg som de sitter bra på og de er ikke noe spes små i str. HM er enda mindre, og name it er kun for veldig slanke barn, til og med de vil få problemer med å få på seg disse
SuperGlad Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 TAKK!!!!! Da vet jeg hvor jeg skal kjøpe bodyer til godklumpen min :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå