lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Har så skrekkelig vondt i magen, er som tak som kommer med jevne og ujevne mellomrom. Tenkte at dette minner jo om rier fordi mellom takene er det helt smertefritt, men jeg er jo ikke gravid. Det er sikkert bare det at vi har spist mye junkfood de siste dagene fordi vi har reist. Når det pågår som værst føler jeg at det svimler for meg, og at jeg må sette meg ned. Føler da at jeg er grønn/blek i ansiktet. Kan jo være en influensa jeg brygger på.
~~DoraDora~~ Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Ikke lett å si hva det kan være. Kanskje det er noe du har spist, som du rett og slett ikke tåler.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Vi har spist det samme alle sammen, så det tror jeg ikke, jeg er ikke den som pleier å reagere først på dårlig mat heller. Får bare ta dagen til hjelp, skal/skulle egentlig en tur innom jobben også i dag, men det tror jeg bare jeg må droppe.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Off får ikke håpe du blir syk.. Pleier du å bli vond når du venter eller når du har mensen?? Får håpe dette er noe som går over fort!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Nei, pleier ikke det, venter mensen om 1 uke. Kan jo hende det er magen som reagerer på all reisinga også, har reist 8 timer på søndag, 8 timer på mandag, og 9-10 timer i går. Er gjerne sånn at jeg ikke blir syk før jeg har tid til det, og det har jeg jo i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå