Gå til innhold

I dag har jeg vært flink...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt foten ned på søstra mi, etter at hun bestilte seg sydentur når mamma har cellegift så kan ikke hun passe..Men ikke spurde hun oss om det virkelig passa oss og være barnevakt. Hadde sagt ja til og passe i 2 dager, men selvsagt så ble det forventa at jeg skulle ha 3 dager og 2 overnattinger.Det går bare ikke, så jeg sa NEI. Søstra mi må nok avbestille turen, men veit dere hva? DET DRITER JEG I !!!!

 

Åhhh det føles godt og sette ned foten :0)

 

Å ja, jeg har skifta nick om noen lurte ;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

 

Koselig å se deg her igjen:9

 

Noen ganger må man for egen skyld sette ned foten, og det gir en befriende følelse ja:-) Synes du er flink som prioriterer det som er viktig!

Skrevet

SÅ bra, at du klarer å sette ned foten er et laaaaangt skritt i riktig retning:o) Godt å se deg forresten..

 

Som om det er din skyld at hun ikke kan skikke seg, nei det er det ikke..... Og om hun må avbestille så sier jeg som deg: DET DRITER JEG I!!!!!!

 

Håper mammaen din er litt bedre mellom cellegifter og sykehusbesøk..

Skrevet

Du har fortjent gull.Å sette foten ned er vanskelig,når det er egen familie.Men en gang må man.Håper det kan få henne til å tenke over saker og ting.Hun kunne jo ta med ungen...

 

 

Skrevet

Good for you!!!!

 

Godt å se deg igjen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...