Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg har satt foten ned på søstra mi, etter at hun bestilte seg sydentur når mamma har cellegift så kan ikke hun passe..Men ikke spurde hun oss om det virkelig passa oss og være barnevakt. Hadde sagt ja til og passe i 2 dager, men selvsagt så ble det forventa at jeg skulle ha 3 dager og 2 overnattinger.Det går bare ikke, så jeg sa NEI. Søstra mi må nok avbestille turen, men veit dere hva? DET DRITER JEG I !!!! Åhhh det føles godt og sette ned foten :0) Å ja, jeg har skifta nick om noen lurte ;0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Hei du! Koselig å se deg her igjen:9 Noen ganger må man for egen skyld sette ned foten, og det gir en befriende følelse ja:-) Synes du er flink som prioriterer det som er viktig!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 SÅ bra, at du klarer å sette ned foten er et laaaaangt skritt i riktig retning:o) Godt å se deg forresten.. Som om det er din skyld at hun ikke kan skikke seg, nei det er det ikke..... Og om hun må avbestille så sier jeg som deg: DET DRITER JEG I!!!!!! Håper mammaen din er litt bedre mellom cellegifter og sykehusbesøk..
Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Du har fortjent gull.Å sette foten ned er vanskelig,når det er egen familie.Men en gang må man.Håper det kan få henne til å tenke over saker og ting.Hun kunne jo ta med ungen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå