ME :) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Må ærlig si at jeg ikke har forsøkt å sette meg ordentlig inn i det heller, da, men kanskje dere kan hjelpe meg. Hvor ofte skal man måle? Hvor måler man? Bruker dere vanlig digital termometer (sånn som man kan bruke i munnen, rompa o.l.) Hva skal tempen være, og sånn? Håper på svar - dere er gode å ha!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Heisann! Du må tempe hver dag til samme tid, før du står opp. Bruk digital termometer. Jeg anbefaler deg å bruke fertility friend, det er gratis, enkelt, og der står absolutt alt du ytrenger å vite :-) www.fertilityfriend.com Lykke til da!
monca*84*j12 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 -Man måler en gang om dagen til fast tid... Dette skal skje om morgningen etter minimum 3timer sammen hengende søvn... Det må også skje til samme tidspunkt hver dag! jeg måler 0600 -Man kan måle oralt vaginalt eller analt... alt etter som hva man foretrekker.... svinger tempen for mye etter og ha målt noen dager oralt anbefales det og bytte... Men det er viktig og ikke bytte løpet av syklusen.. vent på ny runde... - Det beste er å bruke digitalt termometer med to desimaler... da få du nøyaktigere målinger... dette får du kjøpt på www.babyornot.com -Hva tempen ligger på varierer så mye fra person til person at her er det ingen fasit svar... Jeg ligger på rundt 36.2/36.3 før el... Ellers er Fertility friend og pernille-info gode sider og ha=) Jeg har akkuratt startet med temping selv og syntes det er veldig spennende og kunne følge med på ting.. spes siden jeg aldri får utslag på el tester... lykke til=)
juline Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Anbefaler Fertility Friend's free Charting Course. Den er SUPER!!! Jeg lærte utrolig mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå