Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg hadde masse el-smerter i går, på dag 12. Hatt 4 dager med el-slim. Ikke noe i dag. Tempen i går da jeg hadde el-smerter var 36.6. I dag var den 36.3. Hva betyr det? Trodde den skulle blir høyere etter el? Har ikke målt før dette, og lurer på om tempen kanskje var lavere før jeg målte den første gangen (36.6), og at el er over. Kjennes som om el er over i dag hvertfall. Men tempen ble jo lavere enn dagen før? Takk om du tar deg tid;)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Tempen kan gå opp og ned uansett, det som gjelder er å se på gjennomsnittstemper. Har du link til charten din? Da kan jeg hjelpe deg bedre. Om du ikke har chart vil jeg anbefale deg å bruke fertilityfriend, det er helt gratis :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Hei:) Det er litt vanskelig å si siden du bare har to tempmålinger, men utifra de to tempene + EL-slim, så tror jeg at du har EL i dag, eller muligens i morgen. Masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå