Trebarnsmamma :0) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Eg blir innlagt i morga på terminen min og sett i gang. Dette pga svangerskapdiabetes. Noken som har erfaring med dette? Kor lang tid det tok før gullet var ute osv? Gleder oss!
Tita&Tage Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Lykke til! Det blir en spennende dag i morgen. Jeg ble satt igang forrige gang. Først med modningspiller i skjeden uten at rier startet som følge av det. Fikk disse pillene kl 17 på termindagen. Ble liggende en stund med CTG-regstrering for å se at babyen tålte det godt. Fikk deretter reise hjem over natten, men dro tilbake i 4-tiden da jeg hadde fått rier med 5 minutter mellom. Måtte få drypp etterhvert da riene ikke var spesielt effektive og de ville ha henne ut kjapt pga vannavgang flere døgn i forkant. Kl 12.13 var hun ute. Så det tok under et døgn Gled deg til å få møte knøttet ditt.
snæparguri Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 jeg ble satt igang med min første. fra riene kom til hun var ute gikk d 27 timer. fikk modningspille. gikk fra 4 cm til at hun var ute på 1 time + 15 min. så når d først startet gikk d fort
Lille Madeléne jenta vår Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg ble også satt igang. Det var pga svangerskapsforgiftning. Fra legen tok vannet til jenta vår var ute tok det 10 timer. Med ca 3 timer au au.. Positiv smerte vel å merke.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå