Gå til innhold

Igangsettelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg blir innlagt i morga på terminen min og sett i gang. Dette pga svangerskapdiabetes. Noken som har erfaring med dette? Kor lang tid det tok før gullet var ute osv? Gleder oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Det blir en spennende dag i morgen.

Jeg ble satt igang forrige gang. Først med modningspiller i skjeden uten at rier startet som følge av det. Fikk disse pillene kl 17 på termindagen. Ble liggende en stund med CTG-regstrering for å se at babyen tålte det godt.

Fikk deretter reise hjem over natten, men dro tilbake i 4-tiden da jeg hadde fått rier med 5 minutter mellom. Måtte få drypp etterhvert da riene ikke var spesielt effektive og de ville ha henne ut kjapt pga vannavgang flere døgn i forkant. Kl 12.13 var hun ute.

Så det tok under et døgn :)

Gled deg til å få møte knøttet ditt.

Skrevet

jeg ble satt igang med min første. fra riene kom til hun var ute gikk d 27 timer. fikk modningspille. gikk fra 4 cm til at hun var ute på 1 time + 15 min. så når d først startet gikk d fort

Skrevet

Jeg ble også satt igang. Det var pga svangerskapsforgiftning. Fra legen tok vannet til jenta vår var ute tok det 10 timer. Med ca 3 timer au au.. :) Positiv smerte vel å merke..

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...