Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg som førstegangsfødene på 25 år er tydeligvis uvitende, ignorant og dum som et nek. Derfor trenger jeg all veiledning jeg kan få. Fortell meg gjerne hvilken fødestilling som er den beste. Hvilken vogn man bør ha. Hvilket bilsete man må velge. Hvilket navn som passer til mitt barn. Om det blir jente eller gutt. Fortell meg alt om amming og hvor lenge man burde amme. Fortell meg hva jeg skal spise. Fortell meg hvordan jeg burde trene. Fortell meg når jeg skal stå opp. Når jeg skal legge meg. Når min kvalme vil gi seg, og når oppkast gir seg. (er i uke 20) Fortell meg hva jeg skal kle barnet mitt i. Og ikke minst, fortell meg hvor jeg må bo. Ring meg hver dag og gi meg et nytt råd ang å hindre oppkast. Fortell meg at jeg burde jobbe og ikke være sykemeldt. (er kokk og tåler ikke lukt av matos) I det minste søke ny jobb så jeg kan jobbe frem til fødsel på et eller annet kontor. Ikke snylte i alle fall.. Vær så snill!!! Fortell meg hvordan resten av livet mitt med deg som svigermor skal bli!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå