Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg er vel ikke akkurat deprimert, men jeg har på en måte trekt meg inn i meg selv og føler meg veldig "tung". Mange som har det slik? Orker ikke snakke med folk. vil bare være alene å slappe av ..
tullemor_til_snart_4 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jepp, det har skjedd hver gang med meg. Er gravid med nr 3 nå. Men det går over;)
happygilmore Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Akkurat samme her! Føles nesten som om jeg er på vei inn i en depresjon, men prøver å minne meg selv på at det handler om hormoner og alt som skjer i kroppen...
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Godt å høre:) Kjenner ikke igjen meg selv for tida.. Gleder meg til det går over!
lennie Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Ja, en må tenke at det går over! Evt søke hjelp hvis det blir uutholdelig. Kjenner ei som var åpen om dette problemet og hvilken konsekvens det fikk. Hun trodde at hun likevel ikke ønsket barn og det å etablere seg - pga hormonkrigen i 1. trimester. Dermed endte det med abort og samlivsbrudd. Etter at hormonene hadde lagt seg skjønte hun at de hadde spilt henne et stort og alvorlig puss. Hun fikk tilbake sin samboer og er nå mor til to, men de skulle selvsagt vært denne episoden foruten.
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 venninna mi sammenligner meg med en zombie for tiden...heheh
heleneogde2gutta Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 deilig å lese denne tråden og se at det er andre som er slik....jeg har blitt spurt om jeg er deprimert for tiden, pga måten eg uttrykker meg på....jeg er sosial som vanlig, men er liksom ekstra tung...gleder meg til det går over, i 2.trimester folkens, da blir det energi og glede! jada!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå