Gå til innhold

opdater meg på cæsar og Greys...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem i natt, og har ikke fått sett på Hotel Cæsar hverken denne eller forige uke, fikk en kort oppdatering på torsdag om hva som hadde hendt til da, men kan noen fortelle meg hva som har hendt siden torsdag?

Følger også med på Greys anatomy, vet dere om den går i reprise eller kan noen fortelle hva som hendte i går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk om ikke Greys går i helgen først før noen "røper det for deg"... Tror iallefall før sommeren at det gikk på lørdager påTv2 Zebra.. Men er ikke sikker..

Har ikke fått med meg Cæsar selv, da jeg har en gutt på seks år som ikke får se dette, og vi ikke får i seng før det begynner..

Skrevet

men reprisen går vel så seint, 11-12 tiden, da har det stort sett vært natt hos oss en god stund allerede.

blir ikke lei meg om noen røper.

Skrevet

Oki skal prøve å huske litt fra igår..

De kjente som vi følger fikk 4 turnuskandidater hver som de skulle ta med seg rundt på jobb. Dette kan du jo tenke deg selv, ble masse tull og tøys av. Hun ene av dem var Greys halvsøster, som da også var blitt kjent med McDreamy, men jeg skjønte ikke hvordan.. Grey ville ikke snakke med henne..

Izzis 4 turnuser hadde hørt at hun hadde drept en pas.. Og likte ikke at alle de andre fikk være med på spennende ting, mens de ble bare gående der. Så reddet Izzi istedet for en hjort ute på parkplassen, med litt hjelp av de 4.

Var en stor bil ulykke med masse offer som kom inn. En var død, men plutselig ikke død. Men hodeskallen hadde løsnet fra kroppen hang bare sammen i muskler og sener ikke ben. Så han måtte de opr. Det var lit rørende, men vet ikke hvordan det går med han..

Ei av dei involverte var ei gravid dame som hadde fått kappet armen rett av, fant til slutt armen og da dei dreiv og sydde den på så fødte hu plutselig en gutt.. (selvfølgelig) hu var alene mor uten fam som hadde snudd ryggen til henne da hun ble gravid uten kjærest

georg kranglet med kona, Izzi var lei seg for Georg ikke snakka med henne. Mcdreamy prøvde å snakke med grey. Grey unngikk han og søsteren. Kona til Georg, (husker ikke navn) var blitt sjef og fikk ikke respekten med seg i det hele tatt. Hun som skulle blitt sjef, var sur og lei for dette.

Serien endte med at Grey og Mcdreamy skulle ha slå opp kyss å slå opp sex, og a Georg kom til Izzi og fortalte at han var forelsket i henne også..

Tror det var det var litt av det iallefall.. Merket at jeg hadde glemt en del gjennom sommeren..

Skrevet

Ok. Hadde ikke Georg og Izzi noe på gang før sommeren også?

Skrevet

Jo mener på å huske det.. Lå ikke de sammen en gang da??

Iallefall så spurte Izzi igår hvorfor han overså henne, og ikke hadde snakket med henne på 17 dager. Hun lurte på hvordan han kunne gjøre noe slikt. HUn hadde sagt hun elsket ham, så sluttet han å snakke med henne..??

Men nå gjorde han jo det til slutt igår.

Han slet også veldig for han var en av turnus kandidatene, og likte ikke det at han hadde strøket og måtte ta det om igjen.. Men fant ut av det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...