Rosie the riveter Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Sikkert et überteit spørsmål dette altså, men... Har akkurat fått en i posten i vervegave i bokklubben. Jeg kan ikke begripe hvordan det ene lokket skal settes på??? Altså det som skal skrus på. Jeg kan ikke få det til å sitte. Fulgte heller ikke med noen bruksanvisning... gjør det det dersom man kjøper kanna i butikken? Tror jeg må ta meg en tur i en butikk hvor de selger den for å få en demonstrasjon jeg... Noen som kan hjelpe et superkløne?
Etaner Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg har ikke brukt skrulokket før, men prøvde det nå. Man må bare treffe riktig på en måte, også måtte jeg brukte bittelitt krefter. Vet ikke om det er en lurere måte å gjøre det på da hehe..
Rosie the riveter Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 OK! Takk for svar. Da får jeg bare prøve litt til:-)
Rosie the riveter Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 HAHA!! Jeg fikk det til. Til slutt! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå