Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hvordan rekkefølge tar dere ting i når dere står opp? Morgenstell først, så frokost eller omvendt?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Vi står opp ni og mini spiser melken sin da, han er født for tidlig og må ha melk hver tredje time. Etter han har spist så sover han til omtrent tolv når neste måltid er klart og da skifter vi fra pysj til klær. Nå skal det også sies at han er en mnd gammel og vi ikke helt har kommet inn i noen rutine enda da!! Satser på at vi blir litt bedre etter hvert!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Ja, det kommer jo litt an på hvor gammelt barnet er da... Min er 2, han våkner mellom 0600 og 0700, da går vi på badet og tar morgenstellet både han og jeg (våkner han 0600 ligger vi litt på senga og ser tv først). Når vi er ferdige ca. 0720 er det tid for å dra i bhg, der spiser han frokost. Sekk og matpakke er pakket dagen før for å spare tid!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Først morgenstell og smøring av matpakke i tilfeldig rekkefølge. Så kjører jeg smurfen til barnehagen, reiser jeg hjem. Slenger meg på sofaen, med frokost og en kopp kaffe, ser litt tv og titter litt på internett. En røyk, også er dagen i gang : ) Evnt legge seg under dyna og deppe...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Sønnen min er 9 mnd. Han våkner gjerne i halv syv tiden. Da får han bryst og sover til ca.åtte. Da står vi opp. Jeg dusjer mens han leker på badegulvet. Etterpå steller jeg han. Så går vi i stuen å leker og koser oss. I ni-ti tiden får han grøt og bryst. Deretter hviler han ca. tre kvarter. Da spiser jeg frokost, drikke kaffe, ... Pappen drar på jobb i halv sekstiden så han er ikke med om morgenen midt i ukene. I helga har vi hver vår dag vi står opp med sønnen vår. Den dagen det er hans tur får gutten MME i stede for bryst.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 barna får frokost først, så stell. Jeg steller meg før frokost. Jeg spiser frokost sammen med frøkna, minste få jo bare flaske når ho våkner.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 vi står opp 6.45 (barn på 2 og 6) De får frokost først, for minsten griser så grådig med grøten (han spiser alltid frokost hjemme) Menst de spiser steller jeg meg litt, spiser en skive sammen med de eller halveis stående. Så steller jeg barn og de får klær på. Klær og matpakke blir gjort klart dagen før. Så går vi hjemmefra 7.45, jeg leverer da minsten i barnehagen rett ved siden av der vi bor og jeg og eldste tar bussen til skolen hennes og min, phu
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Gutta på 1 og 4 år våkner kl7. Vi ligger å tuller os koser i senga en halvtime før vi står opp og tar morgenstell. Vask og nye klær. Så spiser vi frokost og ser barnetv og går i bgh.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Barn på nesten 2 og 5 år. Mor og Far. 06.15: Far står opp, dusjer og koker kaffe 06.30: Far serverer mor kaffe på sengen og tar barna på kjøkkenet. Barna spiser frokost, mens far lager niste til hele familien 06.45: Mor står opp og rer opp alle senger, legger frem klær til barna. Barna spiser fortsatt frokost. 07.00: Mor og far steller ett barn hver 07.30: Far kjører barna i bhg. Mor steller seg selv og rydder opp på kjøkkenet 08.00: Mor reiser på jobb. Tidsbruker er ca tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå