Gå til innhold

SA.. Noen som kan se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med sekretæren på legesenteret nå, å hun og legen trodde det var en SA. Det kom en stor klump ut, med blodig farge, og hudfarge.. Samt blodtråder..

Men de mente at jeg ikke trengte inn om jeg ikke fikk store smerter, eller blødde mye (eller om blødningene fortsatt over en uke til)..

Men det jeg lurer på nå.. Kan jeg være sikker på at det ikke er et levende foster i magen min nå da?

Burde jeg ta en test? Har jeg vært gravid så vil vel den være pos. en stund enda..? Så kanskje liten vits i å ta en nå..?

Jeg går på p piller, så det har jo vært til det beste.. Men allikevel så ble jeg utrolig kvalm.. Syns det var skikkelig ekkelt. =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes egentlig at det var litt rart at du ikke fikk foretatt en innvendig UL. Hvis de ikke kan ta det der hvor du var, tror jeg at jeg hadde fått meg en time på Volvat eller noe sånt, så får du sjekka at alt er greit.

Skrevet

Snakket bare med dem på tlf. for var usikker på om jeg trengte legetime.. Da sa de dette..

Skrevet

Testen kommer til å bli positiv i noen uker, fordi det tar litt tid for kroppen å omstille seg. Hvor langt var du på vei? Om du kan være sikker på at det ikke er et levende foster i magen? Vel det kan jo teoretisk ha vært to, og at en levende er igjen der inne.. Det er en mulighet. Jeg hadde sikkert sett det litt an i noen dager i hvert fall.. Hvis du slutter å blø og ikke har smerter eller feber, så er det i hvert fall ikke rester der inne.

Skrevet

Jeg gikk på p piller å har ikke peil på hvor langt jeg var på vei.. Veldig kort antagelig..

Okey, hvis blødningen forsvinner,å jeg er i fin form så kan jeg være sikker på at det ikke er noen rester der da..

Da ser jeg det an noen dager.. Blør en del mer nå enn de første dagene. Men kanskje det gir seg nå som det har kommet noe annet ut.. Håper ikke det kommer flere klumper.. Ekkelt.. =/

Har jo ikke skjønt at dette kunne være en sa før i dag..

Takker for svar=)

Skrevet

Du kan jo ta en test for sikkerhets skyld, og er den positiv, så vet du ihvertfall at du har hatt en SA, eller at mulgiheten er der for at du fremdeles kan være gravid.

Er den negativ, så er det noe annet. Da slipper du å lure, ihvertfall.

Oppdater oss hvis du gjør det, da! :)

Skrevet

Ja, har lurt litt på å ta en test for sikkerhetsskyld. Blir jo litt nysgjerrig. Er det ikke en sa så er det noe annet skummelt rart.. Skal vel ikke komme sånne store klumper ut av noen.. For det var jo ikke en blodklump..

Skal prøve å få oppdatert.

Takk for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...