Gå til innhold

Fikk litt vondt i "mamma hjertet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke ment som noen klage på de voksne på avd. til minsten i bhg. selv om det kan høres sånn ut. Jeg vet jo at mye kan skje i bhg., men man tenker jo alikevel på hvor dem var.

Minsten er litt liten både av alder og vekst, altså en liten 2,5 åring, og har gått et par tre uker på stor avd. i bhg. nå.

I går når pappa hentet han så hadde pappa reagert på at han var rød på øret, så ut som blod. Da fikk han høre fra den ansatte at det bare var blåbær siden dem hadde spist det på pannekakene. Hun og heller ingen av de andre hadde sett at han hadde slått seg eller hørt at han hadde grini.

Så i går kveld når jeg kommer hjem, så forteller pappa dette. Jeg tar en titt på det og da ser jeg jo at han har et stort sår bak øret (i hodet lissom) som var hovent (sikkert pga. tynn hud der). Han hadde også blødd bra der så jeg. Jeg spør minsten om han har slått seg. Da forteller han at han hadde ramla mot benken og slått seg i hodet og da gråt jeg fælt sier han,. Når jeg spør om det ikke var noen voksne som trøstet han, så rister han på hodet og er på vei til å begynne å gråte igjen.

Denne karen er ikke redd for å teste lungene sine og høres veldig godt når han setter i gang, men ingen av de voksne i bhg. eller på de andre avd. har hørt han.

Fikk så innmari vondt av han, for jeg vet jo hvor vondt det er å slå seg der hvor det er så tynn hud. Det var ikke skrapet opp, men et kutt (ikke dypt asså, men et par cm bredt). Jeg er ikke den typen som tar bhg. fatt for småting og ikke pakker jeg ungene inn i bomull heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg vet hvordan det foregikk, men det kan hende at han slo seg og at ingen så det....og at han ikke gråt .... vet om flere barn som holder igjen gråten når de er i bhg.

Hør med de på avdelingen og fortell hva dere oppdaget hjemme :o)

Skrevet

Han sa han gråt og det tviler jeg ikke på. Har fått kommentarer før på at han hyler ut når det er noe.

Tenkte jeg skulle nevne det når jeg henter han i dag om ikke pappa har sagt noe når han leverte. Hun han snakket med når han hentet i går var jo så påståelig på at det var blåbær han hadde på flippen.

Skrevet

Dakar liten. Så fælt at han ikke ble tatt hand om da.

Ja du får si det til dem. Sikkert ikke med vilje at dei har oversett det.

Men dei bør bli informert, så kan ting bli bedre i barnehagen.

Trist om gutten din skal føle at han ikke får trøst i barnehagen som har skader seg.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...