Lalinja Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg skal til tidlig UL i dag. Jeg har blødd i 5 dager. Først ganske så lite. Bare litt rosa, så brunt, men så ble det mer som vanlig mens-blødninger. Jeg har prøvd å holde motet oppe. Har jo lest om folk som har blødd, men som det likevel går bra med. Jeg vet at det ikke hjelper å bekymre seg, likevel kan jeg ikke hjelpe for at jeg blir helt fortvilet og redd. Vil så gjerne at det skal gå bra. Selv om jeg gruer meg til UL, så skal det bli godt å få vite hva som skjer. Enten jeg får det ene eller det andre svaret.
Annabeth Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Uff føler veldig med deg!!!!!!!! Ja husk at det kan gå gdot gå bra også!! Ja best å få en avklaring. Lykke lykke til, klem!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Lykke til! Var selv på tidlig UL i går pga blødninger. Hadde også den holdninga at det var greit å få et svar uansett. Var liv der inne, så da er den bekymringen over
Lalinja Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Takk skal dere ha! Godt å høre at det gikk bra med deg, "Solunger"!!!
Lalinja Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Det gikk ikke bra med meg. Er veldig lei meg. Men det er bedre å vite.
Annabeth Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Uff uff uff..... Vet så godt hvordan det er!!!! helt pyton og man tror man aldri kommer over det, men det gjør man.. bare ta tiden til hjelp, det er faktisk sant at tiden leger alle sår - iallefall et slikt du har fått nå.. Var ud langt på vei og måtte du på uskraping..? jeg var en del inne på ufrivillig abort forumet her rett etterpå , synes det hjalp meg.... Men det føles så urettferdig sant... Du trenger bare svare hvis du føler for det.. Du får prøve fokusere på at du snart kan prøve igjen og da går det nok BRA!
Lalinja Skrevet 27. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2008 Hei Annabeth! Takk for trøst! Jeg gråt og gråt etter jeg hadde vært hos ul. Var bare så bunn-trist. Jeg hadde fått beskjed om å faste før ul, så jeg hadde ikke spist eller drukket noe på LENGE. Orket rett og slett ikke å spise etter ul heller.Så da gikk det et døgn uten mat. Fikk mer krefter til å tenke positivt etter at kjæresten min hadde lokket noen jordbær i meg. og så middag. Jeg trodde jeg var 9 uker, men det hadde nok dødd for flere uker siden. Det var så lite.Ikke noe bankende hjerte. Skal tilbake til ul neste uke for å sjekke om kroppen har klart å støte det ut selv. Legen sa det var en liten mulighet for at jeg fortsatt kunne være gravid, bare mye kortere på vei en først antatt. Men hverken jeg eller legen har noen tro på det. Jeg skal gå inn på ufrivillig abort forumet. Tror det kan hjelpe å lese litt om andres erfaringer. Har du blitt gravid igjen?
Annabeth Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Uff jeg føler med deg. Man føler seg så ufattelig tom etter noe sånt og jeg tror det er umulig å sette seg inn i om man ikke har opplevd det selv. De første dagene etterpå følte jeg bare at jeg gikk i tåke - kroppen min føltes så tung og jeg klarte knapt å spise.. Men så begynte jeg å trene og da følte jeg humøret steg og etter ca en uke begynte jeg å føle meg som meg selv igjen.. Det verste for meg var kanskje at jeg har opplevd det 2 ganger, først en gang med utskraping ( da var jeg 11 uker på vei:-( men hadde blødd siden uke 9, men så da et levende foster og trodde det skulle gå bra men jeg var maks uheldig - så måtte jeg ha en pause fra hele prøveprosjektet - så prøvde vi igjen og jeg hadde en sa etter 6 uker, dette var 12 juli... Men den gangen gikk det bedre, for det føltes av en eller annen grunn lettere selv om det også var tungt... Særlig når "alle" andre var gravide. Uff håper ikke du blir skremt av dette, ville bare fortelle hvordan det var for meg - er MAKS uflaks to ganger på rad og jeg hadde jo et langt opphold i prøveperioden imellom!!!! - MEN over til spørsmålet ditt; jeg vet faktisk ikke.. Jeg tror det og håper det inderlig og tar folat og alt det der, men jeg orker rett og slett ikke å teste.. Er så noe skal skje igjen og lbir så veldig innstilt med en gang jeg skulel se en positiv test. Da er det bedre å ikke vite for meg. ta godt vare på deg selv, lykke til, klem
Lalinja Skrevet 28. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2008 Så forferdelig at du mistet 2 ganger, Annabeth. Det må ha vært et mareritt. Jeg ønsker deg LYKKE TIL!!! Håper du er gravid, og at det går veldig, veldig bra. Nå har jeg hatt forsinket SA. Etter at jeg hadde vært på ultralyden og blitt forberedt på å det hadde gått galt, ble jeg bare lettet da jeg fikk vondt og begynte å BLØ. Det må jo ut. Dette var første gang jeg har vært gravid. Jeg vil nok vente en stund med å bli gravid igjen. En pause vil være bra for meg, tror jeg. Jeg skal også trene litt, og komme meg i form. Kommer forhåpentligvis tilbake hit til barnimagen, men først etter en liten pause. Ha det BRA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå