Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Det kan man vel ikke se bort ifra idag med så mye uroligheter men håper ikke det huff
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Det var da noen fæle tanker du sitter med i dag! Ja, jeg tror det kommer til å bli en 3. verdenskrig. Og med så mye elendighet i verden ser jeg ikke bortifra at det blir en 4. og 5. verdenskrig også...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 tror den nærmer seg ,ja .Og da trur jeg ikke blir noen 4 og 5 på lenge .Vi blir helt utrydda hele gjengen med atom bombene.Men vi får håpe på et videre liv et annet sted .Huff er skremmende det der.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Da jeg var tenåring grublet jeg mye på dette. Mine foreldre sa alltid at de ikke trodde noe på at det skulle bli noen tredje verdenskrig. Nå som jeg er voksen vil jeg si om dette: Det er umulig å spå om fremtiden på godt og vondt, men jeg tror faktisk ikke at faren er særlig stor for at det vil bli noen tredje verdenskrig med det første. Vi får ikke håpe det skjer, og vi får velge å tro på at vi ikke får oppleve det.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Tatt i betraktning stuasjonen på Balkan - Ja!
Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 tatt i betraktning av at usa allerede har invadert en annen verdensdel er det vel i prinsippet det som har utspilt seg de siste 7-8 åra....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Det er vel ikke umulig, men jeg tror isåfall ikke den vil berøre oss på samme måte som 2. verdenskrig gjorde - tenker mest på at Norge antageligvis (forhåpentligvis?) ikke vil være slagmarken, i like stor grad, denne gangen. Vet ikke om situasjonen på balkan vil være utslagsgivende dog...
Gjest Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 ...nei får neppe føle det på kroppen før vesten har innført sitt nazi-regime over hele kloden....men jeg tror nok vi kommer til å merke det....litt i seneste laget....
KarpeDiem Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Ja det tror jeg, og jeg tror ikke det er så lenge til den begynner heller, sånn som Usa holder på så skulle det ikke forundre meg om Iran utsletter usa snart
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Den 3.verdenskrig startet 11.september 2001. Og det var terrorister fra østen som startet den.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Iran klarer ikke å utslette USA. Før de tenner på en eneste kinaputt bomber USA hele Iran sønder og sammen til støv. Og det vet de. Så de er bare litt store i kjeften der nede. Men de tør ikke å erte USA mer enn de gjør. Det blir som om en liten loppe skulle true å slå en Løve med et støvkorn.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Jeg elsker USA. Og velger dem gjerne til verdenspoliti over Iran.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 ja 9-11 var nok starten.....men neppe isenesatt av noen andre enn usa selv....er greit å huske hvordan 2 vk begynte.....dessuten kommer ikke iran til å sende en atombombe....de finner nok på mer intrikate metoder for å nå fram...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #14 Skrevet 27. august 2008 Ja, som å plassere bomber på 13 årige jentunger. Smarte folk, asså
Gjest Skrevet 27. august 2008 #15 Skrevet 27. august 2008 ...eller hele twin tower full av spreng ladninger????....tror du det bare er ekstremister i midtøsten???....isfall er jeg imponert..... men helt seriøst så skal vi ikke se bort fra at vi rett og slett trenger en 3 vedenskrig....sånn for å få rensa opp litt i all dritten vår....vi er jo strengt tatt på etterskudd med både pandemier og en storkrig....om man skal tenke på befolkningsmengde, forurensing og ressursfordeling....er jo heller ikke bare uland som er overbefolka....vi lever langt over bærevnen her hjemme i steinrøysa også.....så det blir intr å se når det smeller skikkelig.....det er jo tross alt ikke til å unngå lenger....uansett såframt vi ønsker å være parasitter er det bare et tidsspørsmål før noen setter katta si på ormekur.....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #16 Skrevet 27. august 2008 Neida, USA er fulle av dem. Men heldigvis er det smartere folk som finner dem i alle smutthull i alle samfunnslag. Det snedige er at alle sammen er muslimer.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #17 Skrevet 27. august 2008 3.verdenskrig får de vente med til barna,barnebarna,oldebarna,tippoldebarna,tipptippoldebarna og tipptipptippoldebarna mine og andre tipper er blitt voksen;-) Da jeg var gravid som 18 åring tenkte jeg veldig mye på krig og elendighet.Ble så deprimert at jeg måtte slutte å lese avisen til svangerskapet mitt var ferdig....Det er snart 20 år siden nå!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #18 Skrevet 28. august 2008 De store mengdene atomvåpen rundtom i verden gjør det sannsynlig at fremtidige konflikter utspiller seg mer i form av diplomati og kalde dirrende kriger enn de har gjort tidligere... Jeg tror atomvåpen, hvorenn absurd det kan virke, forhindrer utrolig mye elendighet!
Gjest Skrevet 28. august 2008 #19 Skrevet 28. august 2008 joda mulig det, dersom alle er rasjonelle....men det er de vel i prinsippet ikke.....sånn sett vil jo alltid atomvåpen være en fare.....og måten vi i vesten fordømmer andre kulturer på er temmelig naiv.....vi er prisgitt temmelig fundamentale feiloppfatninger......bare å se på valget i usa....alt er mediastyrt.....vi har da virkelig ikke hørt om andre enn obama og clinton....vi vet at de andre eksisterer men media dekker de ikke.....eller sånn som media i norga for eks markedsfører politikere selv....rimelig pinelig når frp-jensen dukker opp på førstesidee i et spenne renn og proklameres som den nye statsministerene...."siv går for statsminister-jobben" "siv går for mann og barn" "siv er lei seg for at pappene hennes er død".......vi kaller det frihet å bli indoktrinert av media......hallo!!!!!.....od det er faktisk sånn at folk velger det de hører om.....hyppigst og possitive vendinger....eller et annet pinelig fakta; at media bombarderer den regjeringa vi har nå med misstillitserklæringer, svindel osv osv osv.... helt seriøst....vi lever så men ikke under frihet i vesten....sverige med naziovervåknings lovforslag....som til og med vedtaes......er det mulig???????????????????.....men sånn blir det.....vi er fora oppover med konsistensløshet......på tide å våkne opp!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #20 Skrevet 28. august 2008 aner jeg en liten anarkist her, Alice???
Gjest Skrevet 28. august 2008 #21 Skrevet 28. august 2008 det avnehenger av definisjonen...men det har lite med at vi indokrineres å gjøre da.....en annen side av saken er at vår selvutnevnete frihet og velstand har sin pris ikke bare for de vi undertrykker...luftspeilinger har det med å forvinne.....og godt er det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå