Gå til innhold

Dere med mann som jobber som HEISMONTØR!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Mannen min har netopp fått jobb som heismontør. Dette er en jobb han villet hatt ganske lenge. Med denne jobben blir det litt reising sa han til meg i går.og da tenker jeg det verste. sliter med angst og har hatt en det panikkanfall etter fødselen.

So er det meg da som ikke liker og vere aleine, har venner og svigerforeldrene mine her. men det blir liksom ikke helt det samme. Er mannen deres ute og reiser mye? Hvor lenge og hvor lenge er han hjemme sånn ca. vet selvfølgelig at dette er forskjellig fra plass til plass.

Vil nevne også at vi har ei lita jente på 5,5 mnd(vårt første)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en som har jobbet som dette, det var mye reising på han ja. Nesten hver uke, inn- og utland.

Men det er jo ikke nødvendivis at det blir like mye reising for din mann.

Skrevet

Jeg har en mann som er ute i norges land å jobber hver uke. han kommer stort sett hjem hver helg. Jeg gruet meg veldig til å være aleine med babyen, men det gikk veldig fint=) nå er vi så vant til det at. Veldig stas for baby og mamma når pappa kommer hjem i helgene.

Skrevet

Unnskyld meg, jeg hadde blitt kjempesint hvis mannen min hadde fått en jobb hvor han skulle vært så mye borte -uten å avklart det med meg før han takket ja.. Han har sikkert gode hjemmeperioder også hvis han må reise så mye, men dere burde jo ha blitt enig om dette først?

Beklager, jeg måtte bare kommentere det. Det gjør jo ganske mye i forhold til hverdagen hjemme, og man er jo to om barna. Og spesielt hvis han vet at du har angst osv. Men det er jo mange som har partnere som reiser mye, det var ikke det jeg reagerte på. Bare at han ikke hadde fortalt det til deg før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...