sitrus76 Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Var veldig plaget med kvalme frem til uke 23. DA fikk jeg et nytt liv, og har kost meg og følt meg i form:) Er nå snart 29 uker, og de siste dagene har jeg merket kvalmen igjen. Ikke like intens, men tydelig...Har ikke kastet opp enda. Innbiller meg at dette er pga at magen vokser, at det ikke er hormonelt eller noe. Hva med dere, andre som merker dette på denne tiden?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 er super super kvalm for tiden....orker ikke spise diverse mat Heldigvis så spyr jeg iallefall ikke.....stor trøst det egentlig....i de første 3 mnd spydde jeg flere ganger om dagen
frøet76 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Ja, jeg er litt uggen igjen. Klarer fint å spise, og spyr ikke, men jeg merker at formen er dalende. Merker det oftest når jeg har spist et måltid. Vet ikke hvorfor. Ikke noe særlig å bli kvalm igjen, nei. Er i uke 31, og har hatt det slik nå i et par-tre uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå