Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 ...vet ikke hvor mangen ganger vi har fått telefon og dem vil vite om den lille jenta som oppholder seg her, altså dattera mi. Dem har ringt leieboerene våres og mast på dem også. Flere ganger har vi blitt skygget hjem av folk. Dette har skjedd flere ganger det siste året. Nå er jeg DRITLEI!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Madeleine har jo et ganske særegent utseende, kanskje på tide å innrømme det nå?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Ho er faktisk ganske lik. Har samme hår og farge, lik kropp men har selvsagt ikke det øyet Madeleine har. Jeg kan faktisk forstå at folk kan frike litt, spesielt siden dattera mi snakker flytende engelsk og har eit navn som kan ligne Madeleine i farta. Men jenter, synes dere ikke at folk burde ringe politiet hvis dem mistenker dette for å vœre Madeleine? Hadde jeg vœrt kidnapperen hadde jeg jo stukket av for lenge siden. Jeg blir litt forbannet over at folk kan ta desse sakene i deres egne hender!! Ringer dem politiet her får dem vite ganske snart at det ikke er Madeleine, og min familie kan 'live in peace'.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 For en tåpelig spøk,akkuratt som dette er noe å spøke om få deg et liv kjerring
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Var ikke meningen å gjøre deg forbannet. Det er ikke det jeg er ute etter her. Jeg er faktisk ganske lei hele greia, så jeg bare følte for å blåse av meg litt. Men siden det tydligvis finnes for mangen pms'ere her inne var vel ikke dette rette plassen å gjøre det. Det er ikke en spøk. Hvorfor tror du det er en spøk? Det er da ikke min feil at folk synes hun ligner. Jeg ville aldri ha spøkt om slikt. Jeg er dritlei hele greia, og jeg synes ikke hun ligner så mye, kanskje bare litt på avstand, er min mening, men jeg har hørt fra venner og familie at hun har en viss likhet.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Jeg la nett ut et par bilder av dattera mi, under "stroganoff". En lettelse hvis du mener hun IKKE ligner.
Gjest Zima *pergo* Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Ligner litt, ikke slående. Alle unger er like.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Kanskje derfor folk oppfører seg hysterisk. Det er mangen ganger jeg kan se det på folk hva dem tenker når dem ser dattera mi. Jeg har lyst å gå bort å seie: Nei, det er ikke hvem du tror! Søren også at du synes hun likner....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Mange sier min datter ligner også en del. Fikk mange spørsmål når saken var på topp. Syns det har vært litt plagsomt. Jeg tok henne med til frisøren for noen uker siden og fikk klipt henne med en annen frisyre.- Så nå er det ikke så mange som sier hun ligner lenger. Min datter har samme hårfarge, hadde lik frisyre, samme kroppsbygning, samme ansiktsform, ganske lik nese, øyne og munn, samme alder. Selvfølgelig har ikke min datter den utposningen på øye som Madeleine har. Men det har ikke vært så ille at folk har fulgt etter oss osv. Men en del har stoppet opp og sakt at hun ligner og spurt henne hva hun heter. Men min datter snakker ikke engelsk.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #14 Skrevet 27. august 2008 Skjønner ikke hvor du har lagt ut bildene... Finner de ikke. Kan du legge ved link
Gjest Zima *pergo* Skrevet 27. august 2008 #15 Skrevet 27. august 2008 Sier egentlig mer om folk enn det sier om deg og datteren din. Det er jo helt sykt å gå rundt å tro at en vanlig norsk mor går rundt med et barn hun har kidnappet. Helt klart, Lille Madeleine er i Norge, og hun er offentlig. Som sagt, hun ligner litt, men om hun ligner så er det mange andre som ligner også. Bl.a har datteren din helt annen hårfarge og litt mykere trekk syns jeg, i alle fall. Bare drit i de, det er jo de som bruker opp ressurser om de sender politi til dere o.l
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #16 Skrevet 27. august 2008 På 'Våre Album' under navnet 'Stroganoff". Men bildene er fortsatt dem første to på forsiden såg jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #17 Skrevet 27. august 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/384076
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #18 Skrevet 27. august 2008 Ja hun hadde en viss likhet, men syns ikke hun lignet så mye. Da ligner faktisk min datter mer... Så da er jeg heldig at det ikke er noen som har fulgt etter oss
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #19 Skrevet 27. august 2008 Huffda. Håper du ikke må igjennom det samme som vi har måttet ...men dem snakker vel ikke engelsk i familien din? Pappen til datteren min snakker bare engelsk, så hun snakker selvfølgelig bare det til han. Kanskje dette er en av grunnene til at folk har reagert? Og at navnet hennes også begynner på Ma....? Huff, en vil jo at ens eget barn skal vœre unikt.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #20 Skrevet 27. august 2008 Det var jeg som skrev lengre opp om at jeg også hadde en datter som lignet. Nei hun snakker ikke engelsk, vi her helt urnorske, hehe, Men må innrømme det var ekkelt i begynnelsen når vi satt på bussen. Jeg så mange stirret. Ofte hadde jeg caps på henne. Nå er det sjelden noen sier noe. Hørte det sist for noen dager siden. Jeg måtte ta bort noen bilder jeg hadde på nettby siden jeg fikk brev der fra folk som lurte på hvorfor jeg la ut bilder av Madeleine. Noen bilder lignet hun ekstremt på henne. Jeg så ikke dette selv først, men når mange sa dette begynte jeg å se likheten selv. Men jeg mener enkelte tar av. For hvis man ser på henne ser du at det ikke er Madeleine, men at hun bare ligner litt. Jeg sa til mannen min tenk hvis vi hadde vært der nede rundt denne tiden hun ble bortført. Da tror jeg vår datter hadde blitt jaget.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #21 Skrevet 27. august 2008 Ja, en skal vœre glad for at vi ikke var der nede rundt tiden hun ble bortført. Hadde ikke blitt mye til ferie. Kanskje jeg må hente frem capsen til jenta mi jeg også, spesielt når pappen er med. Jentene våres ser vel ut som søstre kan jeg tenke meg hvis din datter likner Madeleine.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #22 Skrevet 27. august 2008 Det må være noen merkelige folk. Hun ligner da ikke i det hele tatt, ikke mer enn alle andre lyshårete jentunger gjør. Ville ikke falt meg inn å tro at det var Madeleine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå