Gå til innhold

1 uke til ikm.....

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff denne uka kommer sikkert til å gå enda seinere enn den forrige hehe.symptomer....nei ikke noe spesielt utenom stikkinger avogtil når jeg reiser meg brått.finnes vel sikkert en naturlig forklaring på det også he he...

er det noen flere som dagene går seint for tro;-))?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat en uke til for meg og. Jeg føler at det ikke slo til denne gangen. Det er litt ergelig, for de to neste pp er mannen bortreist. Jeg har et barn fra før, og da det "smalt" den gangeN, følte jeg på hele kroppen at jeg var gravid. Bare visste det lissom. tror man skal stole mye på instinktene sine her. Visste også at det var en gutt, selv om jordmora sa det var jente på ultralyd! Jeg testet positiv fem dager før sist, så jeg skal teste på fredag tenkte jeg, bare fordi jeg ikke kan dy meg :D Ingen symptomer her eller borsett fra helt vanlig pms, som murringer, vondt i rygg, puppespreng, humørsvingeninger osv. Fikk dette fra dagen etter el.

Skrevet

Jeg ligger et par dager etter deg i løypen.. Har liksom hatt litt symptomer, jeg da,, Men bare innimellom. Det stikker i brystene og i magen av og til, noen ganger er jeg kvalm. Hmm det er sikkert naturlig forklaring på det meste. Jeg har forresten også fått masse utflod. eehh ekkelt!! Men hvis det er graviditet og ikke en soppinfeksjon, så er det ikke noe problem::)) Skal inn på pernille.info og forske litt nå tenker jeg...

Skrevet

he he godt det ikke er bare meg som forsker av og til...blir nesten rar i hodet av denne prøvingen.:)det som jeg har merket litt i dag er at det stikker i ene puppen.vanskelig å forklare men nesten som sylinger.

er veldig spent,samtidig som jeg ikke tør tro noe som helst.er så redd å bli skuffet igjen.

Får håpe du ikke har soppinfeksjon da he he...

Skrevet

det kan slå til når vi minst venter det.hadde jo vært kjekt at det klaffet for deg siden mannen din skal reise bort i 2 mnd..enig med deg ang instinkter.de er ofte riktige.blir spennende på fredag da:)))oppdatere oss så snart du vet noe.spent vettu;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...