*Askepott og hjelperene * Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Vi snakker litt om det,men er det stor overgang fra 3 til 4 barn? Vi merket egentlig ikke så mye fra 2 til 3. Hva mener dere som har flere enn 3 barn?
solei Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Nei takk..er storfornøyd med tre.Men er imponert over de som har overskudd til flere!!!
*Askepott og hjelperene * Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 Hihi ... vi føler det vel alle slik av og til jeg føler at jeg kommer til å angre på det resten av livet hvist jeg ikke hopper i det Har altid ønsket meg en stor familie.
solei Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 tror det er viktig med den metthetsfølelsen.Var ikkje mett med to barn men da tredjemann kom satt den og kjentes deilig ut.Før tenkte eg bare hvis vi får en til...nå tenker eg bare på planene fremover ved de ulike aldrene til ungene.Nå kan vi ta familiebilde og.Hvis du ikkje har den følelsen og mannen din og vil ha så stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå