Gå til innhold

Vi har vært gift i tre år i dag!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Hipp hurra for kjærligheten!

 

Blir nok ikke noen stor feiring i dag. Linea er forkjøla og hjemme fra bhg. Hun er i knall form, men snørrer og hoster. Mannen skulle egentlig spille golf med svigerfar i dag, men han er blitt syk han også. Linus hoster også, mens jeg er helt frisk (godt imunforsvar!!). Dessuten har vi levert bilen på service så ikke kan jeg dra ut å kjøpe noe god mat heller, eller jeg kan jo det, men det frister ikke gå ut og la han være igjen alene med syke unger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med bryllupsdagen!!

Dere får ta feiringen igjen en annen dag. Håper små og store blir friske fort.

 

Her har også forkjølelsen rammet. Theo, Hennie og Leni får max dose av medisiner, hoster og snørrer. Malin har begynt med vond hals, Ariel begynner nok snart hun også. Leverte Hennie og Leni i barnehagen i dag med hvert sitt forstøverapparat på slep. Theo har et apparat stående i barnehagen, han får medisiner der hver dag, to ganger for dagen. Ikke noe kjekt med syke barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! Håper alle mann blir friske snart. Det er jo forkjølelsestid nå, etter at Thomas begynte i bhg igjen går vi rundt med rennende neser alle tre...

 

I dag har mamman min bursdag også, vi skal dit på middag:) (Noe vi forøvrig er hver onsdag...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Måtte le da jeg så overskriften - så måtte lage et likt innlegg - he he! Sprøtt at vi har bryllupsdag på samme dag da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...