Mamsen og lillegutt Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 kl.11.00 skal jeg ta ut spiralen..... Er så redd for at det skal gjøre vondt. Jeg er veldig dårlig på å slappe av "der nede" under GU-undersøkelser. Og i dag skal jeg til min nye fastlege,og han har jeg ikke møtt ennå....HUFF....
WP-TLogPeanut Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Uff å huff.... skjønner du gruer deg! Ville aldri turt å sette INN noe sånt o første omgang jeg hehehe... Masse lykke til,. mamsen!!!
PopUp Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Gjorde det for en uke siden, kjente INGENTING!! Det går så bra så ) Lykke til!
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 kjente du ingenting? kjente du når du satte den inn? For det gjorde jeg. var UBEHAGELIG.... Og så er det jo og litt skummelt at jeg skal ta ut prevansjonen min,sånn at vi kan lage en baby til....
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Det går kjempe bra. Kjente ikke at dem tok den ut. Det var ove på et blunk.
auro Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Det skal jeg og. Klokka 10.40. Pluss celleprøver. Skrekk og gru. Det kribler i magen. Lykke til til oss begge..
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2008 auro: lykke til til deg også. Håper vi ikke blir sittende for lenge på venteværelset og blir pint....
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2008 Det gjorde ikke vondt=) kjente INGENTING...... tror jeg var til den snilleste legen i verden.
auro Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Det gikk som en drøm. Synes ofte det har vært litt vondt å ta celleprøver og har hatt litt menssmerter etterpå, men nå merker jeg ingenting. Spiralen kjente jeg ikke at hun tok ut en gang. Var på en privat klinikk, og det var skikkelig service. Skulle vel bare mangle når det kostet 750,-. Men fikk i tillegg innvendig ul. Sjekket livmor, eggstokker osv. Alt så bra ut.
rudolfine Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Så bra det gikk godt. Og lykke til med å fikse en baby. Jeg kjente nesten ingenting da jeg fikk tatt ut spiralen for nesten tre år siden, og veslejenta satt på første mulighet. Nå blir ho snart to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå