Gå til innhold

Dynestørrelse til vogge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har tenkt å kjøpe vogge, den typen de har på barnas hus, som er 90 cm lang.

Lurer på om vi kan starte med 80*100 dyna? Tror dere den blir for klumpete oppi vogga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gaar vel, alt gaar jo... Men jeg anbefaler 65 x 80:)

Skrevet

hehe, ja alt går jo;)

Bare lurte på om noen har prøvd. Hvis det ikke blir for klumpete så slipper jeg å kjøpe ei ekstra 65*80-dyne. Har en til vognen allerede og får helt angst av alt utstyret som må i hus. (hadde visst glemt dette siden sist gang..)

Skrevet

Jeg har også en vugge, i tillegg til seng... Og har rett og slett tenkt å bruke vogndynen i vuggen også! :-)

Event. så går det jo an å kjøpe en billig, litt tynnere dyne til vuggebruk, på jysk eller noe - er jo mye varmere inne enn ute om høsten/vinteren i hvert fall... :-)

Skrevet

Jeg har 80x100 dyne i voggen. Fungerte greit til forrige mann. De blir jo veldig små oppi der da, men dyna funker bra den :o) Har den samme str. i sprinkelseng, og den minste typen i vogna.

Skrevet

Vi har 65x80 til vugge/vogn og 80x100 til senga.

Skrevet

vuggedyne og vogndyne er av mål 65X80, kjøpte to idag, selger 2 for prisen av 1 på jysk nå, den jeg valgte kostet 149,- men de hadde til 99,- også

Skrevet

Også er det barnas dager på princess. Kjøpte 65 x80 dyner i dun til 209pr stk. 30% rabatt tror jeg det var..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...