Gå til innhold

Noen som har digital fotoramme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd?

Hvilket merke og hva kostet den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det. Aner ikke hvilket merke eller hva den kostet for det var samboeren min som kjøpte den. Og jeg må bare si at vi bruker den omtrent aldri. Den står bare der. Setter den på av og til når vi har gjester. Men bildene flimrer jo bare forbi. Jeg foretrekker nok heller de gammeldagse bildene som man kan henge på veggen jeg da. :)

Tror jeg kunne lagt denne inn på den tråden om hvilke ting man har som er unyttige, hehe..

Skrevet

vi har. kostet ca 2000 kr,men aner ikke merket. Er helt enig med hun over her. Man har rett og slett ikke bruk for den. Den bare er der, og har den veldig sjelden på

Skrevet

Vi har "programmert" vår ramme slik at den kommer på til et fast klokkeslett på morgenen og av om kvelden. Husker ikke pris, merket er NextBase

Skrevet

Samboeren min har alltid hatt lyst på, jeg har alltid ment at det er bortkastede penger. Heldigvis har vi ennå ikke kjøpt, for i sommer fikk vi ny TV (de var trege med å reparere den gamle, så vi fikk en ny og bedre en). På den nye TV'n kan vi bare dytte i en minnestick med bilder på, så fungerer TV'n som en digital fotoramme. Suverent, og knallbra og skarpe bilder. Bakgrunnsmusikk kan vi også ha...*latter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...