Idek Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Nå nærmer terminen seg og jeg er fødeklar. Èn ting er jo at jeg er klar, men venner og kollegaer er også klare for at jeg skal føde. Stadig tikker det inn tekstmeldinger på mobilen med spørsmål om siste nytt. For ikke å snakke om alle gode råd jeg har fått for å starte fødselen. Det er utrolig så mange råd jeg har fått for å starte fødselen. -fysisk aktivitet som trappevask, banke matter, gå lange turer og selfølgelig aktiviteter av en mer Akrobatisk karakter. (tror folk at det er enkelt å ta en horisontal tango når magen stoppper like under haka?) Rådene er også etterfulgt av - har dere fulgt rådene? Tulla kommer jo når hun er klar, men å stadig bli påminnet på at jeg blir fulgt med og at fødselen nå er meget forventet, gir meg litt prestasjonsangst. GLEDER MEG TIL AT FØDSELEN ER VEL OVERSTÅTT.
Reiki 73 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Det er typisk hehe Alle går og venter i lag men en og lurer på om vi ikke sprekker snart! Fikk en komentar av tante i går : "jøss for en mage! er du sikker på at den er ekte??" Jeg har 18 dager igjen, og er klar som bare det til å føde, men lillejenta kommer når hun vil uansett festlige komentarer :-) Vi får be dem om å holde munn :-) Lykke til med fødselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå