Gå til innhold

Tidlig og sende julepresangene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sende noe til en slektning, har ferdig julepresangene deres, men er det galt og sende dem allerede nå? Greit de kommer til og vite at jeg har handlet på salg, men det er noe de har ønsket til ungene sine og da var det veldig greit og handle det da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville venta med å sende de jeg ja.

Skrevet

Synes det er for tidlig ja..

Skrevet

Ja, aaaalt for tidlig spør du meg. Så tidlig at de t.o.m kan glemme de av. Hadde syntes det var veldig merkelig om noen hadde sendt meg julegavene nå....

Skrevet

Jeg tror jeg hadde lurt en smule hvis jeg hadde fått julepresanger i posten nå, ja.

Skrevet

Jeg hadde i alle fall lurt veldig om jeg fikk julegaver i posten nå. August er sommer for meg, og jeg synes julegavene skal vente til nærmere jul - jeg synes til og med at november er tidlig å motta julegaver. Men det gjør jo ikke noe, så hvis du har lyst har du lov;)

Skrevet

Ja,det er alt for tidlig.. Send det i desember du.

Skrevet

Vent til begynnelsen av desember du.

Tror jeg hadde lurt veldig om jeg hadde fått julegaver overrekt alt nå gitt

Skrevet

Neida- jul hele året!!!

... Eller kanskje lurt å la være. Jeg hadde blitt stressa hvis jeg fikk alle gavene nå.. hehehe vent litt du;-)

Skrevet

Aaalt for tidlig, ville ha sendt de i begynnelsen av desember.

Skrevet

Eg hadde venta litt i alle fall. Men ikkje for lenge heller, for då risikere en jo at da "sitte fast" i posten. Men november kanskje? Trur eg hadde venta te dess i alle fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...